Aftellen!!

@eliff wat leuk dat jj het goed hebt daar, Veel plezier nog,

@Carine, jaa ik had het gehoord, omdat het daar zo warm was, en dat er 2 mensen zijn verdronken in Alanya,

Voor mijn nog 30 dagen, :d
xxx

nog 5 dagen en dan is me schatje jarig…:wub:
maar weet niet wat ik zal geven:frown: iemand leuke tips?

Nog 21 dagen!!!

@missmariska01: Oh jee, verjaardagen vind ik ook altijd zo moeilijk. Ik heb die van mij een geurtje gegeven en ik heb hem meegenomen naar Istanbul. Ik geef hem ook vaak shirts van een echt merk, daar is hij namelijk helemaal weg van, omdat de kwaliteit altijd zo goed is…ja in Turkije is dat wel anders. Haha. Ik neem ook altijd een fotoboek mee, die ik laat maken op het internet, doet het ook altijd goed. Meer ideeen heb ik zo op het moment even niet.

En vandaag dus nog maar 20 dagen…ik kan niet wachten!!

Voorr mij nog maar 29 Dagen,
De tijd gaat echt snel,
Voordat jj het weet ben jj eigenlijk alweer terug van Turkiee,
xxx…

Over 20 dagen hoop ik bij m’n geliefde in Side te zitten. Heerlijk.

Ow wat leuk voor jullie, nog maar 2 om af te tellen???
sterkte met wachten!!!

groetjes Carine

Voor mij nog 15!

Voor mij nog maar 28 dagen :D:D
xx

Nog 27 dagen:D:D
xxx

Ben net terug… snik snik maar ga in oktober weer, dus heb ik weer iets om naar uit te kijken. Voor iedereen die nu aan t aftellen is… Geniet er van het is zo voorbij…

Groetjes Rachel

rachel: hey rachel leuke vakantie gehad? het is jammer genoeg altijd zo voorbij he:slywink: veel leuke fotos gemaakt om naar terug te kijken?:smile: dat deed ik altijd en dan keek ik iedere dag naar die fotos:paranoid:…alweer aan het aftellen voor okt?

Nog 18 dagen en dan mag ik eindelijk weer. Ik ben zo benieuwd hoe hij gaat reageren als ik plotseling voor zijn gezicht sta…het wordt alleen steeds moeilijker om mijn mond dicht te houden, want ik heb er zo’n zin in.

voor mij nog 26 dagen:D:D

Voor mij nu nog 17 dagen!!!

Spannend Dece,heb je nog steeds niks gezegd?

Nee, ik heb nog steeds niks gezegd. Het wordt wel steeds moeilijker, omdat ik er zo’n zin in heb. Dat wil ik natuurlijk met hem delen, maar dan verpest ik de verrassing. Hij heeft echt geen enkel idee, dus hij gaat raar opkijken. Hij denkt dat ik pas in oktober weer langs kom, maar gelukkig is het nog maar 17 dagen!!!

dat zal dan zeker een hele verassing zijn voor hem,en hoe ga je hem verassen ga je naar zijn werk en sta je ineens voor hem ???

Ik ga samen met mijn beste vriendin die hij ook goed kent. Het was voor mij ook onverwachts dat ze met me mee ging, dus toen besloten we maar dat we hem gaan verrassen. We gaan hem inderdaad overvallen op zijn werk, we komen 's avonds aan en gaan dan direct door naar de bar.

Hoe ik het precies ga doen weet ik nog niet, want de jongen die voor de deur staat kent mij natuurlijk, dus het is niet de bedoeling dat hij gelijk naar binnen rent om te vertellen dat ik er ben, maar daar vind ik nog wel wat op…