Aftellen!!

Voor mij nog 34 Dagen:D:D

BEDANKT VOOR DE GELUKWENSEN ALLEMAAL!:beef:
Aan alle andere die nog moeten vertrekken, veel plezier geniet ervan en veel geluk!

nog 6.5 u werken

nog 8 u te gaan voor m’n vertrek naar eindhoven
nog 11 u te gaan en vlieg ik naar Turkije:zon02:
nog 15 u te gaan en dan zie askim weer…:wub:

Alles in ingepakt alles staat klaar

Tis bijna zover…
Ik laat nog van me horen…

X Summa

Summa,heel veel plezier lekker lang bij je askim

summa heeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel plezier en geniet ervan samen met je askim!!!

heel veel plezier summa!!

Oh shit, ik ben te laat, maar toch heel veel plezier Summa die 4 maanden met je askim. Je bent er waarschijnlijk al bijna, wat een heerlijk gevoel moet dat zijn.

Ik moet nog 25 dagen wachten, voordat ik mijn askim mag gaan verrassen en ohhh wat ben ik benieuwd naar zijn reactie. Het wordt ook steeds moeilijker om het voor me te houden, maar nog even doorbijten.

Nog 33 dagen voor mij en dan is het zoo ver :D:D

jj Kan wel echt merken dat iedereen weg gaat nu hea,
haha er reageert niemand meer

Nog 32 Dageennn:D:D

Hey Desi,

32 schiet wel op hoor, geloof dat er inderdaad al veel weg zijn, ik ben weer lekker thuis, maar t is hier erg heet, weet niet of dat voor iedereen wel zo lekker is.

groetjes Carine

heee meiden!
ik heb een gesprek gehad op me werk…en daar is het volgende uitgekomen!
volgende maand weg voor 3 maanden zit er niet in! ik werk namelijk in de zorg…ze kunnen me niet missen! dan had k het een paar maanden geleden moeten aanvragen!
Ik zat al helemaal met tranen in me ogen!..ik gelijk in de stress!

Kwamen ze met een andere optie…
Midden september mag ik 7 weken weg…
nou toch wel heel lief…
dus dat gaat er gebeuren…
September is nog lang…maar ja dan ben ik wel 7 weken samen met askim!..
en dat is het wachten tog wel waard…!!
Dus eigenlijk GEWELDIG nieuws!!!..

Als askim klaar is met werken… kunnen we samen naar Ankara voor visum…! hopen dat het nu allemaal lukt!!!

OP naar september dus!!!:):):slight_smile:

xxxx

BrennieJ,Toppie joh,dus in september lekker 7 weken bij je askim heerlijk en hopen dat het allemaal lukt in ankara.

heejj Carine,

Jaa dat schiet zeker op, maar het kan van mij niet snel genoeg gaan hah,
Jaa ik heb gehoord dat er een hittegolf is en dat er super veel dode zijn in Turkije of valt dat wel mee?
Waar woon jij eigenlijk in Turkije??
Nou ik hoor het snel,

Groetjes, Desi

heejj Brenniej,
Nou dat is zeker goed nieuws, jj moet nog ff wachten maar jj kan in ieder geval gaan,
Groetjes Desi

Nogg 31 Dagen:D:D

Nog 18! :smiley:

heeey allemaal
ff een kleın berıchtje van mıj vanuıt ankara… vanmorgen zıjn we op het consulaat geweest met de mededelıng dat 1 papıer nıet ın orde ıs dus moeten we daar een nıeuwe voor krıjgen… momenteel wacht ık op de bus rıchtıng ağrı, naar zıjn famılıe dus als we terug gaan rıchtıng bodrum gaan we eerst weer rıchtıng ankara om het nog een keer te proberen…

ın ıeder geval ıs alles hıer super :D:D:D oooooooh elke dag wordt ık meer en meer verlıefd het ıs zow geweldıg om na zown lange tıjd bıj elkaar te zıjn…

ık hoop dat alles ook goed bıj jullıe ıs… ık spreek jullıe bınnen kort wel weer

xxxxx Elıff

Jee, Desi, doden??? ik zit volgens mij echt afgesneden van de wereld, ik hoor daar niks van. ik zit 16 km voorbij Alanya, net voorbij Mahmutlar, heerlijk rustig.

Hey Eliff, leuk je even te zien, grappig ook dat je op turkse toetsenbord zit te tikken, de i met punt zit geloof ik naast de L!! Ha ha.
Hoop dat t goed komt met je papieren,

groetjes Carine

hey eliff erg fijn dat je het zo leuk hebt daar!!
hoop dat de rest van de dagen ook zo super worden!!:slight_smile:

@Brenniej: het zijn dan wel geen 3 maanden, maar met 7 weken mag je zeker niet klagen. Heerlijk lijkt me dat om zo’n lange tijd samen met mijn askim te zijn…, maar helaas mijn werk staat het niet toe.
@Eliff: goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt. Geniet er maar lekker van.

Ik moet zelf nog 22 dagen wachten en hij weet het nog steeds niet dat ik kom. Ik ben er nog steeds trots op dat ik mijn “geheimpje” al zo lang voor me weet te houden.