Aftellen!!

weer zwanger terug komen?

[quote=“dia, post:621, topic:25653”]

Als het ff kan!!!

dia vbmenu_register(“postmenu_173881”, true);
Junior Member

Rating: Not Rated
Reputatiekracht: 0

http://www.wereldwijzer.nl/images/reputation/reputation_pos.gif

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon1.gif

Re: Aftellen!!

niet erg hoor !
dan lekker terug naar de kliniek:storm:

daarom

je hebt gelijk hoor ,zou ik ook doen als 't van een turk is.wie wil zoiets!!

achh…

:thumbsdown:Jij dus ook niet!:angry:

zou je nu gewoon willen stoppen!..

ik wordt namelijk helemaal gek van jou!!!..
al die onzin!!!

rot lekker op joh!!!

**@ Sprookje: Door jou reactie’s hier, krijg ik een beetje de indruk, dat je misschien ooit zelf een blauwtje hebt gelopen bij een Turk of Tunesier. Waarom reageer je anders toch zo? **

Hou er nu toch eens mee op!!! We weten het nu wel, hoe jij en je andere vrienden en/of vriendinnen erover denken. En wat Bloem al zei, leer eerst maar eens fatsoenlijk te quoten. Misschien dat je dan wat duidelijker overkomt en anders verdwijn hier! :arrow:

@Brenniej: Niet meer op reageren als je kunt. Houden ze echt vanzelf wel op! :wink:

ok ik ben te ver gegaan!

Voor mij nog maar 11 dagen!!!
En ik ben zeker niet bang om mijn vriend te verrassen, ik vertrouw hem. Ook leuk dat je me dit nog even via een persoonlijke mail liet weten sprookje, zoals ik je ook terug heb gestuurd zal ik je persoonlijk laten weten hoe het geweest is. En by the way dames, sprookje is geen vrouw, maar een man!!! Misschien toch een tikkeltje jaloers op het feit dat de meesten van ons de voorkeur aan een Turkse man geven?

Ja dat zou inderdaad heel goed kunnen!!!

In Amsterdam is er een uitdrukking…Die knapt pas op als hij zelf eens ongelovelijk g…laat maar, genieten hoeft hij zelfs van mij niet… ik gun hem HELEMAAL NIETS…HELEMAAL NIETS, zelfs geen leven…

Even een vraag: Als je een vrouw bent in Belgie, ben je een Belgische, toch?

Ben je een man uit Belgie, dan ben je een Belg toch?

Ach, waarom maak ik me ook druk om zoiets? :hihi: Ik zeg alleen, dat Sprookje zich op een ander forum… Belgische noemt. Dus dacht ik vrouwelijk! Nouja… :confused:

oei oei het stoomt hier weeral percies

ach ik kom lekker effe positief doen!!!
ben nu twee weken en een half in turkije bij askim, nog 3 en een halve maand te gaan en alles gaat hier super, ben gelukkig, askim is gelukkig wij zijn gelukkig, ik heb er een hoop nieuwe vrienden bij en het werk valt supergoed mee…

kweet dat het niet veel is maar het werk roept weer dus moet er van door…
wou gewoon even wat van me laten horen…

de groetjes !!!
summa

Jullie doen echt vreemd,
Sprookjj en en Box, Te lelijk,
Hebben jullie geen eigen leven ofzo dat jj jj met het leven van iemand anders moet bemoeien, Ga naar huis joh,

Maar goedd Ik vind jj verassing super leuk, ech teen leuk idee van jj
EN dan gaan we bijna naar Turkijee:d
xxx

Summa,leuk om wat van je te horen en fijn dat het zo geweldig gaat tussen jullie.

Poehoee

srry ik wilde ff kijken of me plaatje er nu bij staat
maar niet dus
xx