Aftellen!!

dank u dank u dat gaat zeker in orde komen :smiley:

nog 45 dagen…ffffffffffffff

NOg 39 dagenn:D

NOG 6 DAAGJES… (morgen nog maar 1 handje hihi)

Hahaaa Eliff nog 2… Gelukzak!!! Alvast veel plezier…
Filiz nog 4… Ook bijna! Jij ook gelukzak!!!
En dannn éééé is het mijne toer !!! HIhiihhihihihihihhhhihi

X Summa

over 9 dagen stage echt afgelopen :zon02:

waaaaaaaaaaaah!!! :smiley: ik werd vanmorgen wakker met de gedachte… shit… vannacht is de laatste nacht thuis… nog maar 2 dagen :smiley:

Mijn reistas staat al in mijn kamer maar nog niet gepakt… ik zal eerst maar eens beginnen met lijstjes maken…

Hey Filiz het zit er ook bijna voor jou op :smiley: beginnen de kriebels al???

Summa die laatste 3 daagjes zijn zo voorbij hoor… vooral voor jou met al je voorbereidingen…

Nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel eventjes :wink:

@eliff…zeker al kriebels…!! maar voor mij zijn het nog 2 dagen langer dan voor jou!! nog maar 1 nacht thuis…heerlijk gevoel!! succes met alle voorbereidingen!!

@summa…voor jou is het ook helemaal niet meer lang…!! morgen nog maar een hand…het gaat eigenlijk zo snel!!
hoe ge je het eigelijk met je visum doen…? want die is maar 3 maanden geldig he?

voor mij nog 4 dagjes…:smiley: ik vlieg wel pas om 11 uur 's avonds dus das minder…maarjah…
deze week nog zo veel dingen gepland en te doen…de tijd schiet redelijk op;)

xx

filiz

Hola,
De tijd schiet nu toch een beetje op, dat valt mee!
@Filiz, voor visum: eind augustus ga ik met een nederlands meisje dat daar ook werkt naar Kos of Rhodos voor een dagje met de boot en daar zouden we dan een nieuw visum kunnen krijgen, laatste keer ben ik ook naar Kos geweest maar dan hebben ze gewoon mn turkijevisum afgestempeld. Ik weet nog niet hoe dat juist allemaal in z’n werk gaat maar dat zoek ik nog wel uit.
Heeft iemand van jullie ervaring met visum verlengen via Griekeland?
Mijn vlucht is ook pas 's avonds mar ik vind het niet erg…

@Eliff: Ja de daagjes gaan nu echt wel vooruit, m’n vrienden willen allemaal apart in de laatste week nog eens afspreken voor ik vertrek: ik heb deze week al iedere avond “een date”; Ik ga doodmoe zijn tegen dat ik in Turkije aankom en dat is nu niet echt de bedoeling mja, ik vind nog wel ergens een paar uurtjes slaap extra hoop ik.

WETEN JULLIE DAT HET VANAF DIT WEEKEND IN BODRUM EN OMGEVING 41-42 °C WORDT???
EN OMGEVING ANTALYA WORDT NOG WARMER…
Zijn jullie daar op voorbereid?

X Summa

NEE…!! absoluut niet voorbereid…
maar ach het zal wel wennen :wink:

jah inderdaad het moet er nu heeeel erg warm zijn voor de tijd van het jaar… normaal hebben ze dit in augustus pas…

maar ach… bikini aan en hup de middelandse zee in… dat koelt wel af :smiley:

Haha nog 35 uur en 46 minuten dan ben ik onderweg en los van nederlandse bodem :slight_smile:

(sorry voor de mensen die nog moeten wachten dat ik zo uitgelaten ben, ik kan het niet helpen)

:wink:

eliff:haha tot aan de minuut aan het aftellen:biggrin:
hoelang is het nu nog?

haha jah ik weet het ik ben erg :stuck_out_tongue:

kheb de timer functie op mn telefoon aangezet :slight_smile: best leuk om al die uurtjes zo voorbij te zien glijden…

momenteel is de status: 29 uur en 15 minuten :slight_smile:

nog 38 Dagenn:D

waaaaaaaaaaaaah het is bijna zover :smiley: over 16 uurtjes zit ik in het vliegtuig… oooooooow ik ben zow happy :D:D

over minder dan 8 dagen is stage afgelopen
wanneer naar Turkije? over 9 of 12 dagen

Eliff, geniet er van meissie!!!

x

ELIFF, VEEL PLEZIER! GENIET ERVAN!:zon02:
VEEL SUCCES MET DE VISUMAANVRAAG! IK HOOP DAT HET LUKT!:thumbsup::thumbsup::thumbsup:
GROETJES AAN IBO EN SIMON ALS JE ZE MOEST ZIEN.
EN MSS ZIEN WE ELKAAR DAAR NOG WEL!

XXX SUMMA :dag:

vandaag nog precies 2 weken en dan word mijn schatje 23:)

ELIFF…HEEL VEEL PLEZIER IN TURKIJE MET JE ASKIM…GENIET ER LKKR VAN…MAAR DAT GAATVAST HELEMAAL GOED KOMEN!!!

XXX

FILIZ

Eliff heel veel plezier in Turkijee,!!