Aftellen!!

over minder dan 5 dagen terugkom dag op school
over 12 dagen stage afgelopen :dag::nod:
over 16 dagen bij mn baan langs contract tekenen enz. :nod:
over 17 dagen naar Turkije of over 18 dagen beginnen bij mn baan :nod:

96 nachtjes einde stage
98 nachtjes TURKIYE

over 19 dagen word mijn lieve schat 23 jaar:smile:

Over 35 dagen zit ik alweer in Kusadasi bij mijn vriendje!!! Ik kan niet wachten…

morgenavond boeken :vak01:
over 4 dagen terugkomdag op school klaar :dag:
over 12 dagen stage klaar :dag:
over 16 dagen naar Turkije :vak01:
over 23 dagen weer terug :mad:
en over 24 dagen beginnen bij mn nieuwe baan :king:

stage is inmiddels afgelopen :slight_smile: en voldoende afgerond :slight_smile:

nog 5 daagjes… :smiley:

over 7 uur naar huis reisorganisatie bellen en boeken :king:
15days :vak01:

Nog 8 daagjes…:kus:

sneller … sneller … sneller!!!

Summa(zonder geduld)

ha, nu mag ik ook mee doen, voor de richting naar Turkije… nog 6 en ik mag weer naar huis… vind t hier best fris

groetjes vanuit Nederland

hahaha ik zit gewoon op 1 hand aant aftellen :smiley:

nog 4 :D:D

Eliff (ook zonder geduld )

Vaak heb ik gewenst in het bezit te zijn van een privé jet :wink:

nog…6…

heb nog mn 2 handen nodig…!!

groetjes

filiz (met nog maar heel weinig geduld) :wink:

@ Carine,
Hoe ist het in Nederland voor je, kun je je draai een beetje vinden?
Staan er nog leuke dingen op het programma?

@allemaal
Pff en tis nog maar maandag en de tijd gaat echt niet vooruit, ik heb deze week nu wel iedere avond iets gepland. Dus de avonden zullen snel gaan maar de dagen hier op het werk phooee, :delete:iemand een tip om die sneller te laten gaan? Ik ben momenteel iemand aan het opleiden om m’n job over te nemen, maar dan moet ik dus alleen maar controleren wat ze doet en af en toe wat uitleggen maar dat is echt saai… :wacko:

Ik heb dit weekend een reistas-test gedaan, om te kijken hoeveel kg bagage ik zou hebben, en ik zat dit weekend op 32 kg …:redface:
Daar moeten er dus minstens nog 3 af want ik zou onder de 30 blijven!
Dat wordt nog moeilijk!:tssk:

X Summa

hmm helaas Summa… de tijd sneller te laten gaan is nie mogelijk… idd probeer zoveel mogelijk jezelf bezig te houden, en niet te veel te denken: nog zoveel dagen (onmogelijke vraag jah ik weet het :p) dus ik vrees dat er helaas nix aan te doen is… maaaaaar tis allemaal zo voorbij… :slight_smile: we houden het allemaal nog ff vol :slight_smile:

Hey Summa,

erg raar hier, gister avond bij mijn ouders thuis gekomen, hadden met t eten op me gewacht, hoefde ik lekker niet zelf te koken.
Maar ik verblijf bij mijn vriendin, hebben mss half uurtje gepraat, toen gingen bij mij de lichtjes al uit, was vanaf zaterdag 7 uur wakker geweest.

Ben daarnet lekker even wezen winkelen. Raar t verkeer hier, en als je oversteekt hoef je niet te rennen, de auto’s stoppen netjes, de winkels liggen vol!!! met prijzen!!! heb dvd’s voor de kids gekocht. B*bie spullen voor de kleinste zijn hier ook een stuk goedkoper, dus mijn koffer vult zich snel, en er moeten nog “eigen” spullen in!!!

morgen naar Amersfoort, naar een vriendin die mij altijd in Turkije opzoekt, ha ha. donderdag hele dag op stap met een vriend, en voor de rest familie bezoeken en bijkletsen met mijn vriendin!

Maar ik mis mijn nieuwe land en mijn kindjes, dus ik blijf aftellen hoor. ik verveelde me vanmorgen al een beetje, ha ha.

groetjes

voor mij nog 40 Dagenn :D:D

Nog precies 4 weken… :slight_smile:

Voor mij nog 32 dagen.

over 10 dagen stage afgelopen :nod:

:smiley: over 61 uur zit ik in het vliegtuig :smiley:

morgen mag ik eindelijk om gegronde redenen mijn reistas weer uit de kast pakken :D:D YESSS

eliff: ik wil je alvast een hele fijn vakantie wensen!!:slight_smile: