Aftellen!!

Eliff ook van mij heel veel plezier!
Ik moet nog 30 dagen wachten…

aaaaaah wat vind ik dit ongelooflijk lief van jullie :slight_smile: vind ik echt heel leuk… kheb vandaag afscheid genomen van alle mensen… vaak met traantjes…

Maar het is nu eindelijk zo ver… ik ga zometeen mijn tas nog even verder inpakken en om half 2 vertrek ik naar Schiphol… Ik wou jullie allemaal nog even bedanken voor de steun en alle adviezen van de afgelopen weken… daar heb ik echt veel aan gehad!!!

hey mensen… voor iedereen die nog een moet wachten… :wink: het is zooooo voorbij… helemaal voor jullie Filiz en Summa :slight_smile: nog 2 en 4 dagen… geloof me ze vliegen voorbij…

Ik spreek jullie waarschijnlijk nog wel via internet… enne… anders als dat niet lukt tot over 7 weken :smiley:

bye bye bye bye xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

veel plezier eliff!!

Back in NL again…
Koud, kil, Stil, vreemd, verdrietig, alleen…

dat is hoe ik me voel…

Heb zo een geweldige tijd met Askim gehad… ik kan het niet verwoorden…!
Veel met Askim gepraat…
Om terug te gaan…voor 3 maanden…

Morgen met de baas praten, voor onbetaald verlof…moet wel lukken hoop ik…duimen…!!!
Vriendin wil voor 3 maanden in mijn huis verblijven…
Dus wat zou me tegenhouden…?? We willen echt bij elkaar zijn…
Heb nog een leuk geldbedrag achter de hand liggen… dus waarom niet!.. zodra ik mijn eerste voetstappen op NL grond heb gedaan voel ik al een sleur…
ik wil hier niet zijn…! druk met alles regelen maar weet waar ik het voor doe!

De planning is dan 1 augustus vertrekken…tot het seizoen daar afgelopen is… dan samen naar Ankara voor 2de visumaanvraag…Hopen dat het allemaal lukt…

xxx

Hey Brenniej!
Fijn te horen dat je het goed hebt gehad!
OOh en ik lees dat je het zelfde probleem hebt als ik had…
En weet je wat! Doe het gewoon… Als je echt wil dan kan je dat ook…
En ik begrijp helemaal hoe je je nu voelt…
Het voelt gewoon zo verkeerd dat je niet samen bent en wss weer lang moet gaan wachten om elkaar te zien… Dat was de vorige keren ook zo bij mij maar deze keer echt zo sterk, dat ik gewoon iets moest doen…
Haha dit is echt raar … met mij gebeurde net hetzelfde een maand geleden…
Echt, gewoon doen…
Voor mij nog 4dagen en dan ga ik voor 4 maanden naar askim…

Wat ga je dan doen in Turkije en waar ga je logeren?
Weet wel dat je Loopbaanonderbreking normaal 3 maand op voorhand moet aanvragen maar als je goedkeuring krijgt van je baas is het geen probleem voor korter!
ALs je nog wat info wil, ik ben net door heel de papierwinkel heen… pfff

X Summa

ja ik hoop maar dat me baas het goed vind…!
ik heb straks een gesprek…!

En wat ik in turkije ga doen…Askim is voor een appartement aan het zoeken…toevallig belde die net…om te zeggen dat die er heeft gevonden maar dat die op mijn gesprek met me baas zal wachten…! en wat ik daar ga doen…heeel veel van elkaar genieten…
Ik heb daar in die 3,5 week… veel meiden leren kennen daar de ook de zomer verblijven… dus daar moeten we dan wel uitkomen…

IK laat het allemaal maar op me af komen…
Bevalt het allemaal niet… lukt het allemaal niet… een ticket naar NL is zo geboekt… en binnen 4 uur sta je weer op NL grond…:slight_smile:

Wooow jij over 4 dagen…!! ik hoop dat ik over een maandje dat ook kan zeggen…!

xxxx

over 2 dagen loop ik nu het vliegveld in :vak02:

@brenniej…super om te horen dat het zo leuk is geweest!! zou super zijn als je de hele zomer daar kon zijn :smiley: ik duim voor…houd ons op de hoogte…

xx

filiz

voor mij nog 2 daagjes :D:D

92 dagen :vak02:

Woehoee nog 37 dagen
:D:D:D:D SUNN

Hee Brenniej, wat goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt gehad. Ik hoop dat je die 3 maanden krijgt op werk. Voor mij zal dat er helaas nooit inzitten, want bij mij mag je geen onbetaald verlof nemen en je mag ook maar 3 weken achtereen op vakantie, dus dat is wel jammer.

Voor mij nog 28 dagen en dan mag ik weer naar mijn askim!

@ Dece, volgens mij kan iedereen loopbaanonderbreking nemen, dit is nl niet hetzelfde als onbetaald verlof. En wat ik erover teweten gekomen ben is dat je werkgever dit enkel kan uitsellen tot max. 6 maanden later…
ZO is het toch in België.
Maar ik denk niet dat dat in Nederland heel anders is…?

Summa

NOG 3 daaagjes… :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Filiz, voor jou nog maar eentje…:nod:
Veel plezier, Geniet ervan, ik hoop dat jullie een geweldige tijd gaan hebben samen maar dat zal wel lukken zeker!:thumbsup::thumbsup::thumbsup:
Daar twijfel ik niet aan…:wub:

Dikke kus, Summa :dag:

Laat je af en toe wat weten op ww over hoe het daar gaat?
Of hou je mss een weblog bij…

Filiz, geniet ervan schat!!!

X

filiz geniet ervan !!!

bedankt meiden…!! jullie zijn allemaal schatten!!

ik zal me hier zeker laten horen…een weblog heb ik niet…

@summa…jij ook alvast heel veel plezier!! maar dat zal vast wel lukken…4 maanden met je askim!!

xx

Veel plezierr Filiz

Have fun :vak01:!!

heee!!
ik heb gister een gesprek gehad met me baas!
en het was wel positief…
Hij moest alleen nog even overleggen en wat dingetjes uitzoeken!
dus de rest hoor ik maandag!..
dus als alles meezit… kan ik eind augustus mijn askim ook weer voor 3 maanden in me armen sluiten!..

ik ben nog maar net terug maar mis hem gewoon al zo!!..
ik voel me gewoon zo alleen!!!

Filiz,… Heeeell veel plezier meid!.. lekker genieten!!!

xxx