@ Eliff: ik heb m’n vriend ook vorige zomer in Turgutreis leren kennen, in het hotel dan wel.
We hebben daar toen ook 2x boottrip gedaan en hadden ook goed contact met die jongens daar.
Mss ken je ze wel van Thomas Boat: Simon(Engin), Thomas (?) en Ibo (Ibrahim-half koerd) en de rest hun namen weet ik niet meer…
Ik vind Turgutreis op zich geweldig, gewoon de sfeer die daar hangt en al de herinneringen… Laatste keer toen ik in Bodrum(Yalikavak) was in mei zijn we ook een dagje naar Turgutreis geweest omdat ik het daar echt wou terugzien. Bekenden gaan bezoeken, het hotel van vorig jaar bezocht, waar we elkaar hebben leren kennen… Pizza gaan eten, langs de boten gewandeld, …
Daar ga ik deze zomer toch nog wel een paar keertjes terug naar toe denk ik… (Nu ik daar dan toch in de buurt zal zijn)
@ Summa… haha jazeker ken ik die wel Thomas (Veysi) is praktisch gezien een broer van me (theoretisch helaas niet :p) Simon (Engin) dus ook… en Ibo (Ibrahim) is een hele goede vriend van me haha de mafkees… Maar ken jij mij dan niet? Ik heb vorige zomer op de boot gewerkt ongeveer van 25 juni tot 5 september…
En in welk hotel werkte je vriend dan? Misschien ken ik hem wel, ik woon namelijk half in Turgutreis
@ Eliff haha lacheeeuu
Heb hier al een ex van Simon leren kennen op ww ook… wereld is echt klein. Een vriendin van me had toen iets met Ibo, m’n nichtje zag Simon wel zitten maar das niks geworden…
Wij zijn ook pas 12 september gegaan, dan was jij er blijkbaar niet meer. Heb jij dan ook bij Thomas Boat gewerkt?
We zaten in Hotel Malama Beach(bijna Akyarlar), daar werkte die toen.
Hij is oorspronkelijk uit Antalya… hij was daar vanaf mei of juni tot eind september.
Andere daar waren: Selem, Dima, Mert, Eddy, Mustapha, Natalia,…
Hey Summa… Ik ben wel een paar keer in het hotel geweest om gasten op te halen voor een boot trip… haha wat grappig
Jah ik heb inderdaag vorige zomer op Thomas Boat gewerkt… Wij hebben daar een huis, en ik wou daar graag de zomer doorbrengen. Dus heb ik even met mijn allerliefste glimlach gevraagd aan Thomas of ik op de boot mocht werken. En het antwoord was: Ja natuurlijk, jij mag alles dus zodoende…
Dit is echt leuk, je gaat 26 juni weer he… dan ben ik er al… maar zit ik alweer in ankara. Ik ga namelijk eerst kennismaken met zijn vader en moeder… De enigen van de familie die ik nog niet ken. Maar rond 14 juli ben ik weer terug in Turgutreis. Voor nog een paar weekjes vakantie… haha misschien kom ik je wel tegen…
Ps. Heb je ook die malle dansjes meegemaakt die Ismael, Ibo, Murat, Simon deden in de middag op de boot??
JAJA UITERAARD!!! en meegedaan! hahaha lol echt
We zijn zelfs in “hun” schoenenwinkel nog schoenen gaan kopen…
ooh ik zal die foto’s eens in me fotoalbum zetten hier als ik tijd heb…
14 juli he en hoe lang blijf je dan? mss kunnen we es afspreken…
hahaha jah daar stond ik dus ook iedere middag haha een beetje mensen vermaken, was wel iedere dag dikke fun daar.
Oooh dat zou echt leuk zijn als ik je daar zag…
jah ik ben normaal gezien 13 juli terug in turgutreis met mijn vriend. En dan blijf ik daar nog 4 weken…
Volgens mij ken je mijn vriend dan ook wel van gezicht… Hij werkte vorig jaar op de boot Sea Breaze bij Nevzat en Murat (zijn broer). Zelf heet hij Mehmet.
Oh jah leuk fotos altijd leuk om al die beelden weer eens te zien.
Kennismaken met ouders ja dat was bij mij nog al overweldigend, de eerste keer toen ik terug naar hem ging na ik hem ontmoet had, zei hij dat we bij een vriend van hem zouden logeren… Ik was er een half uurtje, nog helemaal in shockkkkk zegt ie: surprise, do you want to meet my mother?
AAAAAAAAAAAAAHhhhhhhhh wist niet wat me overkwam…ik was helemaal niet voorbereid. EN plots stond zij daar. Maar het ging van het eerste uur al heel goed tussen ons dus dat viel wel mee.
hahaha wat ongelooflijk grappig… zo klinkt het nu voor mij… het zal voor jou wel ff schrikken geweest zijn… Aan de andere kant is het misschien beter op die manier… ik zit hem nu al te knijpen Gelukkig zijn het geen extreme moslims ofzo… zijn zusjes lopen er net zoals mij bij dus dat scheelt weer… ik ben wel benieuwd
hey allemaal… nog 14,5 dag… toen ik een paar weken geleden de berichten last van de mensen die vertelden dat ze bijna naar turkije gingen, en dan zeiden oooh dit duurt zo lang… dan dacht ik altijd, dus echt niet! ik zal blij zijn als ik dat kan zeggen…
Maar idd die laatste dagen kruipen voorbij! of er geen eind aankomt… ik blijf maar denken nog maar 2 weekjes nog maar 2 weekjes!! Na 21 weken moet dat toch niet moeilijk zijn, maar ik zit echt op het end… het liefst ga ik op mijn bed liggen, slapen en 2 weken later wakker worden…
bedankt voor de foto’s haha wat een mafkees is Ibo toch ook, en achter hem zag ik catay op de foto echt leuk… ach binnenkort is het voor ons beiden weer zover nog heeeeeeeeeeeeeeeeeel eventjes…
Net terug gekomen uit Kusadasi, na een heerlijk weerzien met mijn vriend. We hebben een supertijd gehad samen, ondanks dat hij veel moest werken. Gelukkig mag ik alweer aftellen om weer naar hem toe te gaan, want ik mis hem nu al!! Nog 44 dagen
morgen van 08.00 tot 19.00 op stage
overmorgen van 11.00 tot 16.00 op stage
maandag naar Alphen aan de rijn
donderdag naar Haarlem
over 22 dagen stage echt afgelopen
en over 26 dagen wil ik naar askim
Ik probeer zoveel mogelijk dagen te sparen. Ik werk op een reisbureau, dus veel vrije dagen heb ik ook niet. Ik kan niet zo heel lang achter elkaar naar mijn vriend, want ik mag maar max. 3 weken achter elkaar vakantie opnemen helaas, dus ik verspreid het over het jaar.
Na juli ga ik weer in oktober, zo kan ik 4x per jaar naar Turkije.
Wat balen voor jou dat je nog zo lang moet wachten. Het lijkt nu oneindig lang te gaan duren, maar voor je het weet is het weer zo ver en mag je weer…