Aftellen!!

Nog precies 2 weken, heb er zin in:smile:

Hey Toos met welke vlucht vertrek jij op 22 juni naar turkije?? ik ga namelijk ook die dag… ik vlieg met Corendon om 3:35 's morgens…

Eindelijk… Tickets binnen!!

Nog 8 daagjes wachten en dan heerlijk genieten.

Groetjes Rachel

Volgens mij ben jij de eerste van ons die vertrekt naar turkije Rachel :slight_smile: En daarna ben ik aan de beurt denk ik :slight_smile:

Heb je ook al allemaal van die kriebels in je buik… :stuck_out_tongue:

Ja heb er ook reuze zin in!! Maar voor jullie duurt het ook gelukkig niet zo lang meer…
Denk er maar aan dat wanneer ik terug bent jullie nog iets leuks in het vooruitschiet hebbben.

Maar ja in okotber is het dan weer de beurt aan mij. Ga ik lekker samen vakantie vieren met mijn askim.

Groetjes Rachel

Nog 43 dagen en dan mag ik weer. Mijn askim zal weer veel moeten werken, maar ik kan hem gelukkig weer zien en vasthouden.
In oktober ga ik weer terug om samen vakantie te vieren, dus nog 2 heerlijke dingen in het vooruitzicht.

Dece,ik ga ook in oktober samen vakantie vieren met me vriend,weet nog niet of ik voor die tijd nog terug ga.

Gelukkig ga ik daarvoor ook nog terug, maar mijn vriend moet dan weer veel werken. Ik kijk dus ook echt uit naar oktober als hij gewoon lekker vrij is en we 24 uur per dag samen kunnen zijn. Heerlijk! Zal bij mij dus eind oktober gaan worden, maar heb nog niks geboekt. Jij? Ik hoop voor je dat je voor oktober ook nog een keertje kan gaan, want dat wachten is verschrikkelijk.

Voor ons zal het ook eind oktober worden,als het seizoen zo goed als afgelopen is in Kusadasi.Weten ook niet waar we heen gaan misschien Alanya ofzo.

Bij mij inderdaad ook eind oktober als de bar gesloten is. We gaan eerst een aantal dagen naar Izmir, zodat ik zijn ouders en zus kan ontmoeten. Daarna willen we een week naar Cesme, daar heeft zijn zus een vakantiehuis waar we gebruik van mogen maken. Dus het plan is er, alleen moet ik nog een ticket boeken, maar dat komt wel goed.

morgen naar Zaandam
over 3 dagen naar Haarlem
over 18 dagen stage afgelopen :nod:

nog 11 daagjes… ik zal zo blij zijn als deze week afgelopen is… het is mn laatste week stage, eindelijk na 5 maanden! Kheb der echt meer dan genoeg van… Dan nog een kort weekje en dan… :slight_smile:

nog 15 daagjes, ik heb echt al zin om te beginnen inpakken… (hihi m’n toilettas staat al klaar… echt schandalig/zielig, ik weet het… sorry…)

Deze week verzekering zoeken, tandarts, dokterbezoekje, en jaa dit weekend begin ik toch het inpakken voor te bereiden, oooooooohoooo tis nog ff maar komt wel goed, ben redelijk ok. (vandaag)
Maar de zenuwen beginnen toch al een beetje te komen, das wel vroeg normaal gezien is dit pas 3à4 dagen voor ik vertrek…

@Eliff: ik zal ook blij zijn als je gaat! hihi dan weet ik dat het voor mij nog maar vier daagjes is en dat overleef ik dan wel :wink:
Ja na al die maanden, je geduld zal nu wel bijna op zijn… ik snap het wel hoor.
Een maand geleden was ik nu nog bij m’n vriend, dus klagen mag ik zeker niet!

XXX Summa

voor mij nog 13 daagjes…begint op te schieten!!

@summa…dat je zenuachtig bent kan ik m,e voorstellen!! je gaat ook zo lang!!

haha Summa die van mij staat ook al klaar :slight_smile: mijn reisstas staat nu ook al permanent op mijn kamer :slight_smile: vol verwachting… idd een beetje schandalig :stuck_out_tongue: De zenuwen zijn er bij mij ook al… eigenlijk stom maar elke keer sta ik toch weer stijf van de zenuwen voor dat eerste moment… tis toch iedere keer weer anders als je elkaar ziet… echt leuk dat je zo lang gaat :slight_smile: Ik denk wel dat we elkaar nog zien in die tijd dat ik er ook ben… heeeeerlijk 6,5 week in Turkije; daar kan ik gewoon een jaar op leven en naar uit zien :slight_smile:

yep inderdaad mijn geduld is nu wel haast op, maar ja. Ik had me er op ingesteld dat het 6 maanden zou duren dus dat scheelt wel. Haha, ik denk dat ik deze keer echt niet ga kijken naar al die mensen op dat vliegveld maar hem gewoon om zn nek vlieg :smiley:

@ Filiz… :smiley: super het is voor jou ook bijna weer zover… Ik vind het echt leuk dat veel van ons ongeveer rond dezelfde tijd vertrekken… En voor degene die achterblijven; kop op :wink: de tijd vliegt voorbij echt waar… gewoon je verstand op nul zetten en doorgaan…

@ eliff: wat voor stage heb je gedaan?
Mijn reistas heeft ook een permanente plaats in m’n slaapkamer gekregen… Maar ik denk dat ik nu een grotere zal moeten kopen!
Zenuwen voor dat weerzien ja heb ik iedere keer ook zo fel! M’n hart slaagt tegen een snelheid die niet gezond meer kan zijn,de enige twee zinnen die ik dan gezegd krijg zijn: I love you & I am so happy!, meer komt er dan echt ni uit, bibber in m’n benen echt enorm en die verdwijnt dan pas drie u later…
hihi maar dat geeft echt zo’n kick he!

@ Filiz: haha ik kan nu met jullie aftellen, nog 11 tot eliff en dan 2 tot filiz en dan 2 tot ik aan de beurt ben… dat lijkt zoveel minder!
En heb je alles kunnen vinden voor jullie huisje deze zomer? Alles geregeld? Dat is toch ook een hele operatie zeker?

Nog 373 uurtjes te gaan… pff dat lijkt nog echt wel lang!

X Summa

@eliff…is idd erg leuk dat er steeds maar 2 dagen tussen zit totdat de ander vertrekt!! :smiley:

haha…ik ga echt niet in uren tellen dat is veel te lang!!

@summa…huisje is in orde…hebben we afgelopen maand gedaan…of nou ja…hij had eigelijk alles al gekocht van meubels enzo…ik keukenspulletjes en zo meegenomen…we komen de zomer wel door;) tis niet groot…maar tis leuk en mooi voor ons 2e…

groetjes

filiz

ha ha, nog 6 daagjes en dan ga ik eens een weekje naar Nederland!!!
ben heel erg benieuwd, wat mijn gevoel dan zal zijn. Wil ik blijven in Nederland of wil ik terug naar huis.
Heb in ieder geval vaak nachtmerries, dat ik niet naar huis kan, en dan word ik huilend wakker, dat ik in Nederland moet blijven!

Maar dan zijn mijn kinderen ook bij mij, en nu ga ik weekje uitrusten, alleen dus!!!

andersom he!

groetjes Carine

Voor mij nog 50 daagjesss :D:D
Jeejj
Ik heb er nu al zin in,
Werk op het reisbureau en al die mensen die nu hun tickets komen ophalen,
Dan heb ik ook echt super zin om te gaan,
maar jullie gaan nu allemaal al een beetje hea,
Groetjes van Desi

Hey Summa,

Ik loop stage bij Marfo (martinair food). Dat is de cateringservice van Martinair, KLM, Kenian airways en nog een stuk of 20 vliegtuigmaatschappijen. Ze maken hier vliegtuigmaaltijden en ze leveren daarnaast nog aan de foodservice in Nederland. Allemaal wel heel interessant moet ik toegeven. Dus als jullie met MartinAir vliegen dan weten jullie nu waar het vandaan komt :wink: