113 nachtjes
@ Brenniej…
Ongelooflijk super dat je daar nu bent… ik kan me idd precies dat gevoel voorstellen: Im home again. Het gevoel alleen al als je land met dat vliegtuig op turkse bodem… dan komt er standaard een zucht van geluk uit mijn mond…
Soms ben ik wel eens bang dat het allemaal maar een nepgevoel is, dat Turkije zo heerlijk is. Ik voel me er thuis en idd… het is net een droom. Denken jullie dat het zo blijft of dat dit verandert? positief of negatief?
nog 19 dagen ![]()
Nog 112:frown:
ik ken dit gevoel zo goed, ik woon hier nu 9 maanden, ben 1 keer met alle 4 de kids 5 dagen naar Nederland geweest, en ik was zo blij dat ik weer terug mocht.
Ik heb nu nog nachtmerries, dat ik eens op bezoek ga naar Nederland met een enkeltje, en dat er dan geen vlucht terug naar huis gaat!!!
Nee hoor, ik ben ook verliefd op Turkije ( niet eens op een jongen of man, die van mij werkt gewoon door in Nederland) en wil t land nog niet verlaten!!
groetjes Carine
super
bedankt voor dat antwoord Carine
dan bestaat het dus toch allemaal echt, en is het een droom die blijft…
heerlijk wat een gelukvogels zijn we ook ![]()
nog precies 3 weekjes…!!!:D:D
@ellif…ik kan me niet voorstellen dat dat gevoel ooit voorbij zal gaan…
@ filiz… Ik persoonlijk ook niet, maar ik krijg nog altijd van die leuke reacties van mijn omgeving: " jah maar dan ben je er met een vakantie gevoel en dan is alles anders, als je er echt woont is het lang zo mooi en leuk niet, bla bla bla ". Vorig jaar heb ik er 10 weken gewerkt en ik heb nog nooit zo hard gejankt als toen ik op het vliegveld afscheid van mijn vriend en Turkije moest nemen, wat was dat verschrikkelijk! Turkije heeft mij in die 10 weken geen seconde verveelt
integendeel ik wou er alleen maar langer en meer blijven
gelijk heb je eliff…
ik heb er 2 jaar geleden 8 weken gewerkt…in een totaal andere plaats dan waar ik naartoe ga…en ik kon mn vriend toen nog niet…!!
ook bij terug komst moeten janken als een klein kind…voor de mensen waar ik meegewerkt had…het land…de mentaliteit de cultuur…tis gewoon alles…hoe vaker je gaat hoe meer je wilt…
Ik heb telkens, wanneer ik nog heen en weer vloog, zitten janken als een baby die tanden moet krijgen.
Maar ik heb 1 voordeel op jullie voor, en dat is waarschijnlijk wat anderen bedoelen.
Ik hoef hier niet te werken, voor mij is het gewoon mijn gezin draaiende houden, maar zonder de stress.
Overleven, net als in Nederland, maar dan op een veel betere manier!! veel plezieriger!!!
Misschien als je hier ook moet werken, om te leven, wat wij niet echt mogen als buitenlanders, dat t dan niet mee valt. Dan wordt t misschien hier heel zwaar!!!
Maar mijn man verdiend zijn/ onze centjes in Nederland!! dus ik heb ook nog een vrij zeker bestaan!!!
Het is hier vandaag weer heerlijk!!!
groetjes Carine
tja vrijbestaan…hebben jullie daar last van dat je vriend bijvoorbeeld iest niet goed vind…?
wij hebben t meestal de 1e dag dat ik iets wil gaan doen…als ie het er dan niet mee eens is, altijd weer even zeggen…dat ik ik het wel zo doe…omdat dat hier normaal is blablabla…en dan heb ik de rest van mn verblijf nergens meer last van ![]()
morgen gesprek op school, naar reisbureau en naar Amsterdam en misschien boeken. over 4 dagen opening van mn stagebedrijf. over 5 dagen opendag van mn stagebedrijf. over 8 dagen naar Alphen aan de rijn. en over 25 dagen is mn stage officieel afgelopen!!
@ Filiz
Hey neej daar heb ik eigenlijk geen last van. Alleen de jaloezie van zijn kant is soms nogal aanwezig. De omgang met andere jongens enzow. Maar ik heb hem al vanaf het begin gezegd wat voor persoon ik ben, ik praat graag met anderen, en dat ik dat ook niet kan en zal veranderen. Dat begrijpt hij nu en houdt hij ook rekening mee. Ik zie soms zijn gezicht wel eens betrekken maar dan zegt hij niks. En zo is het ook andersom, ik word soms echt ziek van al die meiden die constant achter zn kont aanlopen. En dan moet ik maar weer mn best doen om niet jaloers te worden en vertrouwen te hebben… dat ging in het begin nogal moeilijk…
maarjah zo heeft iedere relatie wat ![]()
nog 17 daagjes
oh oh tis bijna zover
eindelijk!!!
nog 21 lange eenzame nachtjes…
4 weken geleden was ik nog bij hem, dat lijkt weeral maanden geleden…
Jaloezie, ja dat valt bij ons ook wel eens ter discussie en van beide kanten hoor… maar dat is daarom niet slecht, een beetje jaloezie is echt wel gezond! Als ik iets vind, dan zeg ik dat ook tegen hem. Hij ook maar niet zoveel als ik en dan kan je dat zien aan hem dat hij zich probeert in te houden, om niet als “zwak” over te komen wss… haha dat is soms wel grappig en als je er dan iets over vraagt dan ontkent die alles maar als je het dan 's avonds nog eens vraagt komt er meestal wel voor uit en kan die zo zielig doen.
ACH JA MANNEN E ![]()
Ben net terug van een weekje marmaris, veel te kort natuurlijk. Nu staat er weer een bezoek gepland voor oktober/november, veel te lang wachten natuurlijk. Na het bezoek mis ik hem echt mega veel, kan elk moment van de dag spontaan huilen, niet leuk.
Groetjes Kim
nog 16 daagjes :):)![]()
ooooh wat gaat dit langzaam…
@t Eliff Ikke nog 10 …
@t Kim
ik snap helemaal wat je bedoelt hoor. Klotegevoel is dat he. November lijkt nu lang te duren maar voor je het weet ben je weer lekker bij hem. Kom hier maar uithuilen hoor.
Groetjes Rachel
Summa+Eliff, ja jaloersie is moeilijk he!! Ik kom al jaren in Gümbet en ken daar gewoon veel mensen!! Maar mijn vriend kan er dus heel slecht tegen als ik met een andere jongen praat, of er 3 kussen van krijg… Heb hem alles uitgelegd, dat hij het moet begrijpen… Het gaat steeds beter!!! Alleen vorige keer dat ik daar was… 2 weken terug dus… toen kwam hij dus een meisje tegen uit zijn hotel, en die gaf hij 3 zoenen… En toen had ik echt zo iets van AAAAAAAAAAAAAAHHH :paranoid: haha dus ook van mijn kant is het weleens…
maar inderdaad gezonde jaloersie is niet zo slecht!!
x
@ Kimo80… Niet denken aan die tijd die nog voor je ligt. Het beste is om gewoon van dag tot dag te leven en te weten dat er daar iemand is die van je houdt
ook aan die 5 korte maandjes komt een end ![]()
@ Cynthia… Ik hoop dat je een fijne tijd hebt gehad daar met je vriend maar dat zal wel goed zitten
Maar jij komt dus wel vaak in Gumbet, wat leuk ik ook
of nou jah vaak ik ben er enkele keren uitgeweest. X-bar enzow
wel gezellig daar… Ben je ook wel eens in Turgutreis geweest dan?
Ja ben nu 11 keer ofzo in Gümbet geweest… En inderdaad in X-bar…:dope:
Ben ook in Turgutreis geweest, maar dat is alleen maar naar de zaterdagmarkt geweest!!!
x
ahaaa ok
leuk om te horen… inderdaad de zaterdagmarkt, tegenwoordig komen de bussen 's morgens aan met horden mensen die een dagje willen shoppen daar. Gigantisch druk is het dan, maar wel goed zaken doen ![]()