Aftellen!!

Eliff, het gevoel is herkenbaar, maar blijf geloven in jullie liefde voor elkaar, dan komt het vast weer goed.

Voor mij duurt het nog 54 dagen.

Hallo allemaal!
Zo, alles is geregeld, loopbaanonderbreking aangevraagd, toestemming ouders, regeling voor de hond, ticket geboekt jaja IK GA!

Nog 28 daagjes…

Summa, heel goed dat je de knoop hebt doorgehakt. Ik hoop dat alles wat je wenst uit zal komen daar.

@summa…super meid…!!!

voor mij nog 26 nachtjes…:smiley:

leuk leuk…

ik heb het gevoel dat het voor iedereen allemaal goed opschiet en goede berichten heeft :slight_smile: khoop dat dit voor iedereen geldt!

Ik ga morgen naar de belgische ambassade in Den Haag om het Gerantpapiertje los te krijgen… Als dat lukt zijn we al weer een stuk dichterbij :slight_smile: Ik hoop zo dat mijn vriend 7 augustus met me mee terug kan naar Nederland :slight_smile: Zelf wil hij dat ook dolgraag, hij is benieuwd naar mijn leven hier!

:slight_smile: :slight_smile: nog 23 daagjes :slight_smile: :slight_smile:

over 28 dagen stage ongeveer klaar voor dit schooljaar.

Voor mij nog 26… whaaa wat gaat de tijd traag pfff…

Wel ik vind dat we ook een lijstje moeten beginnen…
Aangezien we hier toch samen aftellen naar wat dan ook!
Voel je vrij je bij te voegen!

Summa 9 juni - verjaardag
**Eliff 21 juni - Turgutreis **
Summa 26 juni - Yalikavak, Bodrum

**Summa 9 juni - verjaardag
Eliff 21 juni - Turgutreis **
filiz 24 juni - kizilagac, side

goed idee van dat lijstje summa…heb me er zelf ook in gezet…
tijd schiet idd niet echt op…
vorige week was ik nu nog gewoon lkkr daar…!!

nog 116 :retard::mad::crybaby:

**Summa 9 juni - verjaardag
Eliff 22 juni - Turgutreis, Bodrum **
Filiz 24 juni - kizilagac, side

Dit is inderdaad een leuk idee :slight_smile: kunnen we elkaars voortgang een beetje in de gaten houden :smiley:

Hey dames…

@ Filiz en Eliff: We zitten wel kort bij elkaar in de lijst he! Kunnen we elkaar nog een beetje helpen met aftellen, alleen is ook maar alleen he.

Dus vandaag nog 25 voor mij… tgaat echt traag en heb nog zoveel te doen… alleen dan, voel me echt eenzaam soms! Dan er nog is bij dat Askim nu tot 00u30 moet werken dus bellen lukt zelden nog(of smorgens maar dat is voor mij ook moeilijk) hij heeft echt veel te doen… dat maakt het er allemaal niet gemakkelijker op!

Ik zal blij zijn eindelijk weer op turkse bodem te zijn…

@cyn, hoe komt het dat je hem pas na 115 dagen weerziet? Kan je niet vroeger meer terug… (bij mij was het normaal gezien eerst ook zoiets maar dat kon ik echt ni meer, dan moet je toch wel een sterke zijn, op dat vlak ben ik nogal zwak!)

Groetjes Summa

@summa…is jou vriend al in het leger geweest…?

Nog 115… :so:

@Summa, ik ben net terug! Was daar vorige week nog heen!

En hoop dat ik op mijn werk nog een aanbieding krijg voor tussendoor… Want dan ga ik dus!!

x

@ filiz, neen hij heeft uitstel gehad dit jaar en hoopt dat na de zomer nog eens te krijgen maar ik denk niet dat dat nog gaat lukken dus het is nog afwachten… wss zal ie in november moeten gaan.
Daarom dat ik nu ook wil weten hoe het is om voor een langere periode samen met hem te leven zodat ik hem gerust naar het leger kan laten gaan of als het niks word ja dan heb ik het toch maar geprobeerd en hoef ik niet heel die legerperiode te wachten op iets dat toch niets wordt.
Tuurlijk na 4 maanden ben je ook niet zeker voor het leven maar dan weet je toch al iets meer dan iedere keer een weekje of 10 dagen bij elkaar te zijn om de 2 maanden…

X summa

kan me goed voorstellen wat je bedoelt summa…als ik de kansm houd zou ik ook langer gaan…ik ga in de zomer 8 weken…langer heb ik geen vakantie…in zo een periode leer je elkaar iig beter kennen…steeds 2 weken of 10 dagen zijn super omdat je weet dat het maar van korte duur is.

4 maanden gaan moet helemaal super zijn!! ik hoop voor je dat het met het leger allemaal goed gaat komen…zou natuurlijk wel fijn zijn als ie niet hoefde te gaan…van de andere kant als ie nu gaat is ie er eerder van af…en hebben jullie daarna weer alle tijd voor elkaar…

groetjes

filiz

Hier een berıchtje uıt turkıje…

alles gaat goed met mıj en askım… !!!
Helemaal weer naar me zın!!!

Im home agaın…en nog steeds helemaal ın Love…!!! en elk uur dat ık bıj hem ben wordt het meer…
Zo een fıjn gevoel als je weet dat HIJ het voor je ıs…!!
kan alleen maar zeggen dat ık nu super gelukkıg ben!..

xxxx

Hey Brenniej,

Wat geweldig te horen dat je daar zo gelukkig bent! Ik ben blij voor je… en je blijft nog een tijdje he dus geniet er maar volop van!
Ja Home again he , ik ken dat gevoel: de omgeving, de mensen, de geuren, de dingen die je doet en vooral het gevoel dat je daar bij krijgt … weg met al die stress en zorgen alleen maar gelukkig en genieten! Net of het een droom is…

(ik mis dat zo…)

X Summa

over 4 dagen naar school. daarna misschien boeken
over 28 dagen stage echt afgelopen en dan dus misschien naar Turkije, maar gaan doe ik wel weer hoor :slywink:

hey brenniej,
wat leuk dat je het zo naar je zin hebt met je askim!!:smile:
hoelang blijf je nog daar?
nog veel plezier he!!ik hoop dat jullie samen nog een leuke tijd zullen hebben!!

xxxjes mariska