Aftellen!!

@ Summa: Het komt vast helemaal goed met je ouders. Ze willen altijd het beste voor hun kinderen en als zij eenmaal zien en geloven dat het echte liefde is, begrijpen ze je en zullen ze ook achter je staan. Ik probeer me altijd een beetje in hun situatie te plaatsen, voor als mij dit later zou overkomen. En ik zou ook wat terughoudener zijn. Het is en blijft toch anders en moeilijker. Maar dat je nu echt heengaat is echt waar gewoon weg super!! Ik hoop dat ik ooit nog zo ver kom.

Ja gaan we bijna samen heen :smiley: :smiley: Het scheelt maar 7 daagjes…

Haha ik ben nu al hyper en ik moet nog een maand wachten ik denk dat ik niet wil weten hoe ik me over 4 weken gedraag. Vast als een rondspringende pinguin in de Sahara :stuck_out_tongue:

Dettje,hoe laat vlieg jij??

@Turkijelover
Dettje is al in Turkije, ze is volgens mij zaterdag vertrokken.

Oeps foutje ik bedoel Dece :dope:

Morgen nog 40 daagjes… en dan ben ik eindelijk weer in Bodrum… samen met me lieverd

120 nachtjes

Nog maar 3 dagen…Oh ik ben zo blij!!
Ik kan echt niet meer wachten…:biggrin:
@Summa: Oh meis, wat heerlijk voor zo’n lange tijd naar je vriendje. Geweldig lijkt me dat. Helaas moet ik het maar met 11 dagen doen, maar gelukkig ga ik eind juli nog een keer. Ik hoop dat je ouders blij voor je zijn. Ik in ieder geval wel!

@ Turkije lover: ik vlieg om 16 uur 's middags met Martinair en jij?

@ Summa –> WOOOW Super hoor… egt een droom zolang samen… kan me best voorstellen dat je het ff niet meer weet haha… te mooi om waar te zijn!..:):slight_smile:

Ooohhh…!!! ik weet het niet meeeeerrrrr… ik ben niet meer te houden…! haha… die dagen moet gewoon opschieten… maar dat doet het niettttt…!
nog maar eventjes…!!!
Nog 5 te gaan…!!!

XxX

Dece,ik vlieg om 20.30 uur :tssk: pas,met onur air

nog 4…!!!..:D:D:D:D

@summa…heerlijk vooruitzicht!!

@dece&turkijelover…voor jullie schiet het ook al lkkr op!! super:D

ik ben gister terug gekomen…het was super…we hebben een leuk appartementje…in een leuk plaatsje…nog 30 dagen!! kan niet w88

xx

@t Brenniej

Lekker hoor meid nog een paar daagjes.
Mij liefje werkt bij Dost aan de boulevard. Misschien ken je het wel en als je er nog nooit geweest ben dan kan ik je dit echt aanraden. Ik denk dat we elkaar net niet meer treffen, maar als ik je niet meer spreek dan wens ik je heel veel plezier toe.

Ook alle andere naturlijk die de dagen aan het aftellen zijn om weer naar het heerlijke Turkije te vertrekken .

Groetjes Rachel

Nog maar 1 dag, want morgen is de “Grote Dag” dat ik weer naar mijn vriend mag! Ik ben zo blij…ik ben zo blij.

@Turkije lover, wel balen dat je pas zo laat gaat vliegen, maar als je daar eenmaal aankomt ben je het allang vergeten. Heel veel plezier in Kusadasi!!!

Ik ook nog 1 dag.

Dece,ja daar baal ik ook van.Heb nu eens een keer bij een andere reisorganisatie geboekt,normaal bij crnd*n en dan vlieg ik wel altijd vroeg,dus volgende keer daar maar weer.Welk hotel heb je Dece?
Nou jij ook lekker genieten van je vriend,moet hij veel werken als je er bent?

@ DECE EN TURKIJE-LOVER: EEN GOEIE REIS, VEEL PLEZIER, GENIET MAAR LEKKER VAN DE TIJD SAMEN MET JULLIE VRIENDJES!!!

@ BRENNIEJ: NOG 3 DAAGJES, KOMAAN DAS ECHT NIKS MEER!
NU IS HET ECHT BIJNA ZOVER… VOOR JULLIE!

Voor mij nog ongeveer 30 daagjes.
M’n ouders begrijpen het en vinden het ok, ze zijn wel bang me kwijt te raken… maar dat is zo niet.
M’n werk… tja die zijn niet zo happy… maarja veel kunnen ze er niet tegen doen.

X Summa

Ik zit in hotel Atinç, dus lekker in het centrum. Ik ga zeker genieten. Mijn virend moet wel veel werken, maar overdag kunnen we soms wel samen leuke dingen doen en 's avonds ga ik gewoon naar de bar waar hij werkt, dus dat komt helemaal goed. In welk hotel zit jij? En jij ook lekker genieten.

@ Rachel —> MIjn vriend werkt bij Drop-In bar ook aan de boulevard… zit die bar daar in de buurt of ken je niet…
Hee maar jij gaat 16 Juni naar Marmaris… Ik blijf daar tot 23 Juni… Dus we kunnen elkaar wel treffen;):wink: Zou wel Leuk zijn!..

@ Summa: jaaa ik weet het, het is ook nog maar heel eventjes… maar ik heb altijd zo een hekel aan die laatste paar dagen… egt…!! dan is het bijna zover, maar nog net niet… je kent dat gevoel vast wel…!:slight_smile:

@ Dece En Turkije Lover: Heeel veel plezier teogewenst… en maak er wat moois van!!..

xxxx

Over 3 uurtjes ga ik richting Schiphol. De zenuwen gieren door mijn lijf, ik heb altijd last van gezonde spanning…
Ik ga er zeker een toptijd van maken en lekker genieten van mijn askim.
@turkije lover: Jij ook een goeie reis vanavond!

hey,

@ Dece en Turkije Love:
jullie zitten nu lekker in Turkije!!! Het is jullie van harte gegunt… Ik ben echt benieuwd Dece hoe het was om je askim na al die tijd weer te zien… Zelf ben ik er ook bijna aan toe en ik voel nu al de kriebels :stuck_out_tongue:

Voor de rest hier in Nederland… wij gaan stug door met aftellen… Elke dag komen we weer een stapje dichter bij dat ene moment… :smiley:

Voor mijzelf is het nu nog 25 dagen… :D:D heerlijk gewoon om zoiets te kunnen zeggen als je bent begonnen met aftellen vanaf 183 dagen…

Het wordt voor mij persoonlijk nu ook echt tijd om weer heen te gaan. Ik weet niet of sommige van jullie daar ook last van hebben, als je je vriend een lange periode niet gezien hebt. Maar ik begin aan sommige dingen gewoon te twijfelen omdat ik hem zo mis en dan zie ik door alle problemen rondom ons, soms niet meer waar het om gaat en wat belangrijk is… :frowning:

voor mij nog 116 nachtjes