Aftellen!!

@ Summa…

Zow dus vrijdag is de grote dag :slight_smile: echt leuk… ik ben ook echt benieuwd hoe je vriend gaat reageren… wat zal hij ongelooflijk blij zijn!!

Enne over die gsm… haha ik heb precies hetzelfde… ook een gsm als verjaardagscadeautje gegeven… nu zijn we er na 4 maanden uiteindelijk achter dat ik straks met mijn paspoort en de rekening van de telefoon naar een speciale winkel moet waar ze hem dan “openen” en ik de gsm na 2 weken weer kan ophalen met mijn paspoort… als het goed is moeten dan de problemen opgelost zijn… en kan hij de gsm gewoon gebruiken… maar idd Summa, het is beter om er daar dan eentje te halen, die misschien iets minder van kwaliteit zijn… maar het wel gelijk doen!!!

Is er eigenlijk nog iemand die naar Marmaris gaat, in Juni…??

n0g 12 dagen,… Zucht…Zucht…

Laatste loodjes wegen het zwaarst…EGGGT WELL!!!..

xxx

Nog maar 10 dagen en dan zie ik mijn vriend weer, ik kan echt niet meer wachten. Eindelijk weer naar Kusadasi!!
Ik snap heel goed dat je terug wil Summa, het is zoooo moeilijk om zonder je grote liefde te moeten leven en dat je elkaar maar zo weinig kan zien en dan dat vervelende afscheid iedere keer. Ik ben heel benieuwd hoe hij gaat reageren.

nog 78 dagen

de tijd gaat eggggt niet vooruit of ligt dat nou aan mij,… wordt er gek van…maar ja wat wil je als ik de laatste dagen alleen maar aan askim kan denken…
pffff…

11 dagen…

nog 9 te gaan…:wink:

Nog maar 6 dagen, het gaat nu opschieten. Mijn koffer staat al voor de helft gepakt!

123 nachtjes

nog 1 nachtdienst werken vanacht! dan 3 Dagen vrij! 4 dagen werken…en dan naar turkije!!!..

nog 8 te gaan dus!

xxx

zo voor sommige schiet het al aardig op. Lekker hoor

Hallo daar!

Brenniej en Dece: ja nu gaat de tijd wel snel he, ik blij voor jullie!

Ik heb dus vrijdag askim vertelt dat ik naar hem wil komen en heel de zomer wil blijven.
Hij was echt verrast hij had het niet verwacht! Hij was dolblij! Maar we weten nog niet niet of het gaat lukken, er zijn problemen met het management van het hotel, niet over mij ofzo maar dat zou het moeilijker maken om meer animators bij te nemen en zeker omdat ze mij al kennen en ik dus ‘de vriendin ben van’ en dan denken dat ik alleen voor hem kom.

Ach nog ff afwachten he… maar we blijven hopen!

Owwwwwwwww nog 4 weekejs wachten. Ik ga 16 juni weer terug naar Marmaris.
Zie ik eindelijk mijn liefje weer…

ja het gaat egggt opschieten nu!..
nog een weekje…!

@ Rachel1976—> zit je in een hotel in Marmaris… zo ja welke…??? als ik vragen mag…:wink:

@ Summa—> Nou ik zal voor je duimen,… hopen dat het lukt…zou toch helemaal top zijn…hele zomer met Askim!:slight_smile:

XxX

Nog 5 dagen en dan weer naar Kusadasi.

Summa,zou het geen optie zijn om in een ander hotel te gaan werken dan,je ziet je askim dan wel minder maar bent toch bij hem in de buurt.

Nee, nee ik ga ook wel voor de job maar wat ik vooral wil is bij askim zijn, ik wil zijn leven beter leren kennen we hebben gewoon veel tijd nodig voor elkaar. Anders kan ik evengoed hier blijven.
pff ik wil gewoon nu! ach ja 't leven e

X Summa

@t brenniej

Ik ga nu voor de 3e keer naar Otel Balim. Kan ik iedereen aanraden hoor. Veel Nederlandse mensen en ligt aan de Hoofdweg, en 50 mtr van het strand en van mijn liefje vandaan…Als je mazzel heb en je krijgt een kamer aan de achterzijde, dan heb je ook nog eens mooi uitzicht op zee.

Gr Rachel

eeeen we gaan stug door… nog maar 30 dagen

At Rachel –> Hmzzz ik ken dat hotel helemaal niet,… Ik ga volgende week voor 3,5 week naar marmaris…ook voor de 3e keer… alleen zit nu niet in hotel… maar blijf bij Askim…!!!:D:D:D en bij welke bar werkt jou vriend??.. ben niet nieuwsgierig!!:wink:

Ooohhh!! 6 dagen,… ooohhh de die laatste dagen zijn zooooo vervelend… duren zooooooo lang… omdat ik ook aan niks anders kan denken!!!.. wordt gek van mezelf!.. haha… in plaats dat ik nou gewoon lekker rustig blijf loop en ren ik overal naar toe… dit nog even hebben… kadootje hier…oohh dit is ook nog wel leuk!.. hahaha… ik weet ff niet waar ik het moet zoeken… ik wil nuuuuu…

xxx

Nog maar 4 dagen:wub:
En Brenniej ik begrijp helemaal hoe je je voelt. Ik kan ook aan niets anders denken en ben helemaal blij en hyper.
Ik heb er ook zo’n zin in, dus volgens mij is het ook helemaal niet zo gek dat ik door het dolle heen ben.
En Summa, ik hoop echt voor je dat je de zomer bij je vriendje kan doorbrengen, dat zou toch helemaal te gek zijn. Ik ga voor je duimen!

Dank je wel voor alle duimen dames!
Want heb gisteren nieuws ontvangen!
En ik GAAAAA! (eind volgende maand)
nog 37 dagen… maar dan 3 of 4 maanden samen!!
Ik kan het zelf nog niet geloven!!!

Dece, brenniej, Turkije-lover, ooho zo kort nog, ik voel met jullie mee ik ben nu ook helemaal blij, hyper, stressig, weet geen blijf met mezelf weet niet waar te beginnen… alles gaan regelen aaaaaaaaah
pfff.
Ik ben voor jullie ook ongelooflijk blij! het is echt aan het korten nu he!
ooh ik wil ook nu! maar voor die 3-4 maanden kan ik toch wel ff wachten…

Eliff: dan zitten wij ongeveer rond de zelfde periode he, dan kunnen we samen gaan aftellen! Jij nog wel wat sneller dan mij maar toch…

Vanavond me ouders het nieuws vertellen, ik had ze wel al enkele tips gegeven en die hebben ze goed opgenomen dus hoop ik dat het goed afloopt!

X Summa