Aftellen!!

:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

JA!!! Als ik je niet meer spreek heel veel plezier schat!!! Geniet maar van je Askim, Tatlim, Canim blablabla :biggrin:

nog 113 dagen :S ga niet naar me askim want dat is uit…maar wel naar mn grote liefde…Turkije!!!

Nog 5 dagen als ik de 15de ga en anders nog 16 dagen

**Ikke nog 41 daagjes… en dan zie ik hem eindelijk weer… na 6 maanden… :smile: **

nog 131 nachten, maar in iedergeval ik ga naar Turkije. Daar ben ik al blij om.

Nog 6!! :wub:

Hallo!

Ik ben net terug van Turkije,
Heerlijke week gehad met askim, buiten het feit dat hij moest werken en dat dus wel moeilijk was voor ons. Ik heb hem dan ook zoveel mogelijk geholpen met z’n werk en dit vond ik dan nog wel leuk ook.

Verder gaat het echt niet goed met me… het doet verschrikkelijk pijn.
Zie het niet zitten weer 3 maanden moeten wachten…
Dus nu zit ik met het idee terug naar daar te gaan en met hem te werken deze zomer. We hebben echt nood aan tijd met elkaar en als dit ‘voor het leven is’ wil ik daar nu wel min of meer zeker van zijn dat dit is wat ik wil en of er een toekomst is voor ons… ik kan niet meer wachten. Dit wil wel zeggen dat ik loopbaanonderbreking zal moeten nemen en zorgen dat alles in belgie ok blijft. en m’n ouders overtuigen dat ik dit echt nodig heb.
Het voelt gewoon verkeerd aan dat we iedere keer afscheid moeten nemen.
Er was daar een engelse dame die me zei: dit gaat niet over niet kunnen, dit is of je wilt niet of je wilt wel, en ergens had ze gelijk. Askim kan nog niet naar hier komen dus de enige oplossing is dat ik naar daar ga…

Wat denken jullie hiervan???
Ik weet het niet meer…

x Sad Summa

Nog 2 dagen

woow summa dat is wel een moeilijke vraag… aan de ene kant is het makkelijk te zeggen van doe wat goed voelt… maar aan de andere kant wat zijn de gevolgen zoiets… ik zit zelf ook momenteel met zoiets en ik kom er tot nu toe nog nie echt uit… ik denk dat het wel goed is om dit vooral goed aan je familie uit te leggen als je er mee doorgaat…

enne… als jullie er beide achter staan :slight_smile: en het voelt goed… tjah dan zou ik zeggen ga er voor en geef het een kans… :slight_smile: succes ermee

Nog 16 dagen!!.. dan eindelijk weer… ik hou het niet meeerrrr!!! pff beetje dipje vandaag… ik wil gewoon nu…NUUUU… baaldag vandaag… en het enigste wat je dan wil is tog even lekker tegen je askim aanliggen en je hartje luchten,…wordt er soms zo moe van… maar ja even traantje, zielig muziekje, fotos van askim allemaal uit de kast en dan maar weer even doorbijten en dan bijna voor 3,5 week samen… blijf daar maar aan denken… houdt me wel overeind!!!:slight_smile:

Ok ok genoeg gezeur :slight_smile: sorrryyyy

@ Summa ; weetje ik snap heel goed wat je voelt.,…ik heb ook hetzelfde… het is een vraag die je met bedenken en twijvelen, en nog is denken en twijvelen,… toch niet achter gaat komen…het is en blijft een risico… Maar als jij voor jezelf echt zeker bent dat het goed zit tussen jullie… als jij erachter staat en geen twijvels heb voor jou gevoel!.. waarom zou je dan je gevoel niet volgen?? tegenvallen kan altijd… problemen ontstaan er altijd… of je nou hier bent of daar…Je kan maar beter spijt hebben van de dingen die hebt gedaan dan dat je ze niet hebt gedaan!!!
THATS LIFE…

xxxx

Bedankt voor de reacties,

Ik heb voor me zelf nu al besloten dat ik dit wil doen… (wat nog niet zegt dat het lukt)heb het ook uitgelegd aan een vriendin(zij is heeft ook een langeafstandsrelatie gehad en is de enige die me echt begrijpt) en zij zegt ook dat als ik dit echt wil, ik het moet doen… vanavond vertel ik het askim… hij weet nog van niks heeft het mij al 100 keer gevraagd maar uiteindelijk hebben we besloten op te houden hierover te praten omdat het voor mij toch niet zou gaan. Ben benieuwd naar z’n reactie. Dan me ouders en dan me werk.
In theorie is het idee al ok maar in praktijk nog niet.
Weet je, askim gaat in november naar het leger en dat wilt zeggen dat we pas binnen twee jaar kunnen weten hoe het is een lange tijd samen te zijn. En zolang kan ik niet wachten ik wil het deze zomer weten voor hij het leger in gaat, wordt het niets dan wordt het niets… maar als ik nog anderhalf jaar moet onzeker zijn en dan wordt het uiteindelijk niets. Dat kan me koppie niet aan!
Ik hou van hem en hij houd van mij, maar dat is niet alles in een relatie en soms merk ik onze verschillen toch wel. Ik ben ook veel te paranoia hier thuis, ik denk altijd dat er wat mis is…
Ik denk gewoon dat dit het beste is! En hoop dat het zal lukken…

X summa

Turkije-lover: veeeeel Plezier met je askim morgen!(en de rest van je tijd samen) ik hoop dat jullie genoeg tijd voor elkaar kunnen hebben en dat jullie alles kunnen uitpraten. Dat er voor jou toch ook wat duidelijkheid komt he. Veeeeeel Geluk, Veeeeel Succces, Genieeeeeeet!

X Summa

heey Summa… blij dat je er uit bent gekomen… het besluit klinkt goed… ik wou dat ik het kon doen… lekker hier alles achter laten waar je eigenlijk toch niet wilt zijn… het liefste ben je gewoon daar bij hem :slight_smile:

Ja dat vind ik ook!!..
Je moet toch weten hoe het is om voor langere tijd bij elkaar te zijn…
En ik snap precies wat je bedoeld met paranoia hier thuis zitten!

In ieder geval heeel veeel succes met wat je nog te wachten staat!.. hoop voor je dat het allemaal doorgaat meid!

Liefs,…xxxx

Nog 2 dagen!! :biggrin:

ik kan niet wachten tot ik dat getal mag gebruiken… zucht… nog 36 dagen… maar het schiet al op… khou de moed erin… ooit komt er een einde aan :slight_smile:

Summa
ik begrijp heel goed wat je bedoelt. ik zit met hetzelfde. ik heb mn vriend 6maart voor het laatst gezien. ik moet nu tot begin juli wachten. 1x hebben we iets langer dan 1 jaar moeten wachten om elkaar te zien.

in juli wil ik misschien voor goed gaan, maar weet nog niet of het dat echt wordt. ik wil namelijk ook niet meer zolang wachten om onze toemost samen op te bouwen. en ik wil ook weten of het wel echt een toekomst heeft.

mocht ik tussendoor nog een baan krijgen, dan zal mijn situatie anders worden.

nog 42 dagen stage ongeveer en dan naar Turkije

woooow iets meer dan een jaar??? hoe heb je dat ooit volgehouden…

dat is iets wat ik echt niet zou kunnen… ik heb nu ook gezegd dit was 1 keer maar nooit meer zo lang… het is echt rampzalig voor mn humeur :p…

neej al moet ik dan aan een voetreis richting turkije beginnen…

Hey ff update:

heb het askim nog niet kunnen vertellen hij is momenteel in kusadasi en niet meer in bodrum, maar voor enkele dagen in een ander hotel om daar de miniclub-animators op te leiden. Maar z’n gsm is geblokkeerd door stomme turkse registraties!
MEIDEN NEEM NOOIT EEN GSM VAN HIER MEE NAAR DAAR ALS CADEAUTJE,
DAT ZIJN ALLEEN MAAR PROBLEMEN, hij moet nu iedere 3maand 25euro betalen en nog is z’n gsm nog geblokkeerd, je kan echt beter er daar één kopen.
Maar goed

Dus ik kan hem niet bereiken, maar z’n coordinator/‘grote broer’ heeft me gisteren opgebeld om heel de situatie uit te klaren… hehe al die zorgen;
Hem mag ik dag en nacht bellen als er wat is, wel lief van hem! Askim zal vrijdag terug in bodrum zijn en dan zal ik hem pas kunnen spreken, ja dat houd de spanning er natuurlijk wel in he.

XXX Summa

Ik kan wel beamen dat zo’n relatie op afstand veel spanningen met zich meebrengt.
Dingen gaan meestal niet zo als hier.
Vaak maak je je zorgen, blijkt er gewoon niet echt iets aan de hand te zijn. Maar dat kun je op zo’n afstand ook niet ruiken.

Iedereen nog veel sterkte als je in zo’n situatie zit.