Aftellen!!

Leuk dat iedereen hier aan het aftellen is :hihi: ! Kan iedereen een beetje met elkaar meeleven :smile:
Ik wou er nog niet aan geloven maar nu komt t eindelijk dichtbij genoeg dat ik ook durf af te tellen!
Nog 60 daagjes totdat ik mn vriend weer zie in Turkije :wub: !!!

Hij moet nu nog 1 dag in het leger! Ik heb hem al bijna 2 jaar niet meer gezien (wel via webcam enzo) dus het zal zeker wel ff wennen zijn om elkaar weer in het echt te zien. Weet dus niet helemaal wat ik ervan moet verwachten t kan twee kanten uit maar toch… ik kan niet wachten om hem weer te zien!! Voor mn gevoel zit het wel goed namelijk :slywink:

Super dat je vriend morgen klaar is met het leger. Succes met het aftellen!!!

Lide
ik had mn vriend iets langer dan 1 jaar niet gezien door het leger. toen ik weer thuis (in NL) was na de vakantie toen hij uit het leger was, was het moeilijkst voor mij.

het zal een geweldige vakantie voor je worden!!

voor mij nog 56 officiele dagen stage.

nog 23dagen…
die 3 weekjes moeten maar snel voorbij zijn…!!! ik zit alweeer met kriebels!!!

over 54 dagen stage afgelopen en daarna ga ik misschien voor heel lang naar Turkije :slywink:

Dankjewel, ik hoop echt dat het leuk word :hihi: ! Ik heb er echt al zo veel zin in… kan eigenlijk gewoon niet langer meer wachten en al helemaal niet nu ik weet dat hij eindelijk uit het leger is en gewoon vrij rondloopt :paranoid: pfff kan me echt niet concentreren op mn eindexamen :tssk: maargoed… nog 58 dagen!!

ik ga over 2 dagen, maar m’n ex zie ik dan niet.Heb eigenlijk niets mer van hem gehoord en omdat hij in dienst zit zal ik hem dus ook wel niet meer zien. Mijn zusje (met wie ik naar turkije ga)zegt dat hij vast nog wel weet wanneer ik kom en at hij dus ook best wel zal komen. Zijn legerbasis is dichtbij onze vakantiebesteming. Ik vind het dus wel spannend maar neem zelf géén contact op ben bang dat hij me dan weigerd om te komen dus ik wacht het gewoon af.

over 53 dagen stage officieel afgelopen en kort of heel lang naar Turkije :wink:

Ben net terug, maar zal over 75 dagen weer in Side zijn:wub: :wub: :wub:

welkom terug ik nl fransijn…zal nu ff moeilijk voor je zijn maar je hebt gelukkig weer eens heerlijk vooruitzicht…

groetjes

filiz

nog 86 dagen…pfffffffffffff

Nou eindelijk gaat het aftellen een beetje opschieten!
Nog 39 dagen…

Gr Rachel

voor mij nog 1 maand!!!

over morgen ben ik er weer…:D:D:D

Nog 55 daagjes… en dan zit ik eindelijk weer in Bodrum bij me sweety :wub:

nog steeds 4 maanden

Nou Filiz
ik ben Jaloers op je hoor. Heel veel plezier en geniet ervan. Ik ga wel als jij terugbent.

Groetjes Rachel

Nog maar 17 dagen en dan zie ik mijn lieve vriendje weer:wub:

Nog 8 dagen!!!:biggrin:

x

begint voor jou ook al echt lkkr op te schieten he cyn…!! :smiley: