@marieke…klopt ik ben nu alweer 1.5 week hier :(…maar de 2 weken waren super…we hebben samen alles ingericht…en 't ziet er echt leukz uit…al zeg ik het zelf…
in juli ga ik voorgoed…ik moet wel nog boeken…dus echt aftellen kan ik nog niet…![]()
nou spannend hoor!Je hebt in ieder geval een leuk vooruitzicht!En ja echt aftellen is het nog niet,maar het idee dat je in juli voorgoed gaat,maakt je wel blij denk ik.Het afscheid was weer ff minder natuurlijk,maar het komt goed…
voor mij nog 58 dagen:D
ik hoef nog maar 18 dagen te wachten !!! ik weet alleen even niet wat nu vervelender is, het aftellen van die 18 dagen, of het aftellen van de 13 dagen die ik moet werken…geloof dat ik met dat laatste meer moeite heb… ( zucht…)
heyy mir!!
hier nog zo een,die 13 naja nu 12 dagen werken is erger als al die 18 dagen in totaal.Kan echt niet wachten…heb er echt zoveel zin in!!!
eindelijk weer bij askim…
Hey Mariek,
Bent ge al weer klaar met werken, wat ik je uiteraard van harte gun hoor. Ik moet nog 2 uurtjes ( zucht…) Ik kreeg vanmorgen in eens een heel raar gevoel en realiseer me , dat ik het opeens doodeng vind om in m´n 1-tje die kant op te gaan weet je. Misschien komt dat wel omdat ik een beetje een rare droom had vanacht, maar raar he. Zo zit je 7 maanden lang trouw te wachten en ben ik er bijna, en nu krijg ik opeens ditte ?? Raar he of zijn dit gewoon zenuwen ??
Ja ben klaar met werken…maar moet ff naar de dokter.Heb ik ook niet zo veel zin in maarja.
Maar wat toevallig van je droom afgelopen nacht,ik had eng gedroomd,niet over turkije maar wel rare droom.
Ik denk dat het gewoon de zenuwen zijn meis…maar het gaat allemaal goedkomen.Ook ik vind het nu weer spannend om alleen die kant op te gaan.Terwijl ik de vorige reis ook overleefd heb haha.Blijft toch telkens denk ik…maar zijn normaal hoor die spanningen.Het zijn toch dingen die je niet dagelijks doet.Sterker nog het zijn speciale belevenissen in je leven.Het gaat helemaal goedkomen,we hebben elkaar daar altijd nog he…
Yes I know, en dat doet me ook wel heel erg goed. Ik vind het echt heel fijn dat jij er dan ook bent, echt hoor. Heee meissie, heel veel sterkte bij de doktor zometeen, spreek je vanavond nog wel even ( denk ik ) Ik ga nog effies wat doen op m´n werk…
nog 13 daagjes…!!!wat duurt dat wachten lang zeg pff. En het ergste is nog die 8 dagen werken…
Kom op Mariek, die 13 dagen gaan wij echt wel redden hoor…sleep je er wel doorheen,
( zei ze dapper, en hoopte dat die 13 dagen nog eerder omgaan dan dat Marieke dat wil, haha )
Dank je mir…we slepen ons er doorheen.Maar het lijkt of de dagen als een slak voorbij gaan pfff.Elke minuut duurt een uur lijkt wel haha
Yessssssssssssssssssssss I know oke
hehehehehehe er zit een beetje schot in, maar opschieten doet het ook niet echt…nog 10 nachtjes slapen…en dan ein-de-lijk !!!
voor mij nog 48 dagenn
Schiet toch ook al aardig op dan voor jou ??
Er staat me iets van bij, dat je ooit eens begonnen bent bij de 98…
jaaa het schiet zeker op maar volgens mij ben ik begonnen met tellen bij de 150 ![]()
wow…nou, dan heb ik ergens een stukkie gemist…maar dan schiet het al helemaal op, dan heb je al 2 derde gehad…en ik kan je 1 ding zeggen, des te dichter bij er het komt, des te langer het duurt, elk uur lijkt wel een dag joh, echt vre-se-lijk !!!
ik heb net weer geboekt…
over 52 nachtjes…vertrek ik weer naar mn askim…
en deze keer…voorgoed…![]()
groetjes
echt super hoor!!wou dat ik dat ook kon zeggen…maarja mischien ooit nog.Heb nu iig ook een mooi vooruitzicht en dat is dat ik over 8 nachtjes ook 2 weekjes ga,kan niet wachten…
nog 6 nachtjes slapen!!!kan echt niet wachten…dan vrijdagmorgen heeel vroeg naar het vliegveld:zon02: