Aftellen deel 2!

Zij wel…ik 17 10 pas…

Nog 26 dagen ! Pfffff …

Ik ben inmiddels maar overgegaan tot het aftellen van uren…nog 74 te gaan en dat wordt ik naar Schiphol gebracht…tel daar nog es 8 uur reistijd bij op, nou, dan zal ik hem toch echt binnen 82 uur vanaf nu toch wel es zien, hahaha !!!

JOEPIE !!!

nog 15 dagen! en dan voor 5 maanden naar Gümbet

mirjan- schiet al lekker op voor je, goede reis en veel plezier daar met je askim

Jaaaa dank je wel, zal toch wel lukken ??

En jij uiteraard ook heel veel plezier in Gümbet als je gaat ( we hebben wisseling van de wacht, ik ga de 3e weer naar huis…snik… )

Kom je daar echt alleen maar om te werken, of heb je een hele speciale reden om daar te gaan werken, hahaha ??

Groetjes, Mirjan

ja die uren ben ik ook mee bezig…
En dan het ergste nog dat ik ziek ben,kan alleen niet slapen,maar voel me zo beroerd…ga maar weer een poging wagen.Want wil wel beter zijn als ik ga vrijdag!!!

mirjan- haha ja idd wisseling van de wacht. voornaamste reden is werken, wel iemand daar, maar nog heel pril, dus zien wel hoe dat zich ontwikkelt als ik daar ben:D

marieke- wat ontzettend balen dat je ziek bent, heel veel beterschap hopelijk knap je op tijd op

Voor jou dus ook heel spannend eigenlijk White Rose, misschien nog wel spannender dan voor mij. Jij blijft daar 5 maanden ( hoe bedoel ikke jalours… )
Ik moet zelf ook nog maar zien hoe e.e.a. gaat verlopen, ik ga nu dus ook voor het eerst terug, nadat ik hem vorig jaar ontmoet heb…

Ben reuze benieuwd hoe het je daar vergaat de aankomende 5 maanden…

Ooooh wat lopen we elkaar met zn allen gek en zenuwachtig te maken…

hehe eindelijk!!morgenochtend 5.15 vertrekken ik naar het vliegveld yess en om 8 uur vliegen:).Ben nu druk met mn koffertje inpakken.I cant wait…

!!

oeps was ff foutje die laatste haha

yes nog 5 dagen!

nog 41…'t gaat echt snel…!!

Voor ons nog 19 !

44 dagen :slight_smile:

47

nog 35 dagen :smiley:

en nu nog maar 2 dagen, en dan hoef ik de eerst komende 5 maaden ook niet meer terug:D

17

16 :biggrin: