Aftellen deel 2!

Nu nog maar 11 dagen

Nog 4 dagen werken en dan in de nacht naar mijn lover, heerlijk.

Ik ben gisteren zo dapper geweest om te boeken ( vind het wel doodeng om alleen die kant op te gaan…:o…maar ala…) Het postitieve is, dat ik nog maar 31 nachtjes hoef te slapen voordat ik mijn love weer in het echt zie !!! Dan hebben wel wel weer lang genoeg gewacht vind ikzelf, zo vanaf begin oktober…Groetjes, Mirjan

Nog 8 dagen!!!

voor mij vandaag nog precies 1 maandje!!!kan niet wachten…

Nou zeg, das toch ook ontzettend toevallig…:nod: Ga jij ook de 23e dan ?? Waar ga je precies heen, misschien kunnen we eventueel wel eh…samen ??

Vanacht vertrek ik heerlijk voor 2 weekjes naar Ankara en we gaan ook nog een paar dagen naar Marmaris. :wub:

Veel plezier Kimbo80!!! Geniet er lekker van.
Ik moet nog precies een weekje wachten en dan ga ik weer naar mijn lief.

voor mij duurt het helaas nog 68 dagen:S

@kimbo…veel plezier!! geniet ervan…!! maar dat zal vast wel lukken

@dese…ook die dagen gaan voorbij hoorz :wink: gewoon blijven aftellen

Nog maar 6 dagen!!!

Nu nog maar 4

Spannend hoor!!je bent al helemaal zenuwachtig denk ik…
ik moet nog 26 daagjes wachten,dus ook niet zo lang meer!
Maarja wachten duurt lang…
Nou ik wens je alvast een fijne reis en een leuke tijd met je vriend.

Nog 6 nachtjes slapen en dan lekker naar Marmaris. Manlief en dochter zijn er al!

Dankjewel! Ik krijg meestal de kriebels pas op Schiphol en gelukkig ben ik al heel veel vaker alleen geweest, dus dat scheelt ook weer.
Inmiddels hoef ik nog maar 2 dagen te wachten, voordat ik weer heerlijk bij mijn lieverd ben:wub:

nou en ik hoef gelukkig ook niet meer zo lang te wachten ( 24 nachtjes, dacht ik ) en als ik daar ben hoef ik noooooooooooooooooooooooit meer te wachten want ik ga nooooooooit meer naar huis ( Turkeye’de evde …) en we gaan weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer trouwen !!

Wat was jij nog laat op mir…hahah.Jaja koninginnenacht he!
ik werd wakker gebeld door mn vriendin,ze is op schiphol op weg naar turkije nu:frown:ben jaloers…Ach ja wij hebben het nog tegoed!
Idd nog 23 nachtjes nu,tel lekker met jou af…kan niet wachten!!!

Morgen is het zover en ga ik naar mijn schatje, nog 1 nachtje!!

@dece…heel veel plezier…geniet ervan!! maar dat zal vast wel lukken…!!

@dece,heel veel plezier samen!!

@filiz,jij bent nu weer terug in nl?wanneer ging je ook alweer voorgoed?