Nog 134… :wub:
als ik jou zo zie op je foto,lijk je echt sprekend op een oude vriendin van mij.Wou het al eens eerder zeggen,maar dacht nu zeg ik t toch eens haha.Echt precies hetzelfde…
Haha echt waar?
Wat grappig!
Waar ergens kom je vandaan?
ik kom uit dongen(noord-brabant)
Ja soms is dat echt raar ja,dat je zo op elkaar kan lijken.
Zo vinden ze mij op makbule(is een vrouw uit een turkse serie)lijken.
Ik zelf vind van niet maarja,meerdere vinden het…
Oh oke!
Ik ken die vrouw niet, maar wel raar dat sommige mensen zo op elkaar lijken ja.
Heb je geen foto van die vriendin ofzo?
Lijkt me wel leuk om iemand te zien waar ik op lijk ![]()
nee ik heb geen foto van haar.Ooit wel gehad dacht ik.Maar is ook al lang geleden dat ik haar gezien heb.
Jammer anders had ik het je kunnen laten zien.
nog 2 nachtjes slapen…
kan haast niet wachten!!
nog 7 1/2 week
Dece,ik ga vrijdag een week met askim naar Alanya en waarschijnlijk wordt het in mei de 20ste dat ik ga…
Dus nog 4 dagen
Ohhhh heerlijk, een weekje samen naar Alanya. Veel plezier!!!
Ik moet nog 58 nachtjes en dan mag ik weer.
Ben je nu in Kusadasi geweest?Waren er al weer veel dingen open?Ga je ook nog een keer als je vriend verlof heeft?
Nog 63 dagen…en dan op naar Marmaris!
Ik was inderdaad vorige week in Kusadasi en eigenlijk was er al best veel open, alleen niet in het centrum van Kusadasi moet je niet komen, want alle stenen werden vervangen, dus een grote zandhoop was het en de winkels waren daar gesloten, voor de rest was eigenlijk alles open en was het best druk.
Op 1 mei ga ik dan nog 15 dagen voordat hij het leger in moet en uiteraard proberen we ook nog verlof te krijgen en dan ga ik hem uiteraard opzoeken, het is niet de bedoeling om 15 maanden te wachten met elkaar zien, lijkt me echt vreselijk.
Dece,ja mijn vriend zei het al dat de straat open lag in het centrum,schijnt ieder jaar wel te gebeuren hij noemde het werkverschaffing:biggrin:.Wij hebben ook niet 15 maanden gewacht,toen mijn vriend verlof had is hij naar Kusadasi gekomen en ben ik ook gegaan voor een week.Was voor hem toen wel 30 uur in de bus zitten,vanwaar hij vandaan moest komen.
Nog **4 **dagen
Vandaag is mn grote dag…!!Ben zo zenuwachtig,
maar heb er wel veel zin in!Vanmiddag om half 4 rijden we naar schiphol
en om half 9 ga ik vliegen.
turkije lover ik wens je eel plezier!maar dat zal wel lukken denk ik…
Hey Marieke, heel veel plezier en succes.
Hey Marieke, heel veel plezier en lekker genieten!!!
Marieke,veel plezier
Dank je wel allemaal!
Zal vast wel lukken…