Nog **2 **dagen
nog… 131 xD
over 73 dagen naar Turkije en over 75 dagen is mn stage begonnen
nog 7 weken voor Turkiye
Nog 1 dag
Zat op de site van brenniej te lezen ze was op schiphol een meisje tegengekomen die ook alleen ging,denk dat dat marieke is geweest
ohh…wat een leuke toeval dan…!!
@trl…heeel veel plezier…!! hoe laat vlieg eigenlijk…?
voor mij nog 30 nachtjes…![]()
Ik nog 46 nachtjes, tijd om het ticket eens te gaan boeken hihihi
nog 18 dagen
ik nog 207 dagen en dan 5 weekjes Turkije
ik vertrek wrs 6 mei voor minimaal 6 maanden naar turkije
heyy,
ja dat was ik,we hebben samen ingechecked en hebben naast elkaar in het vliegtuig gezeten.Was erg gezellig en was blij dat ik niet alleen was.Jammer genoeg ben ik ze na het ontmoeten van onze lovers uit het oog verloren.Maar kan zo via ww contact met haar hebben dus dat is leuk.
Ben nu net 1 dag terug en ben erg verdrietig.Het was zo fijn om samen te zijn en het afscheid was ontzettend moeilijk.Nog erger dan de vorige keren.
het is net of ik me nu zo nutteloos voel hier en nederland en wil er alles aan doen om zo snel mogelijk terug te gaan.
Ben voor de 1ste keer bij zn ouders geweest,was zooo zenuwachtig daarvoor maar het is echt alles meegevallen.Echt super lieve mensen,ik heb er gewoon geen woorden voor…Ze vonden het ook zo erg at ik wegging,zn moeder kon alleen maar huilen en hield me alleen maar vast,ze wilde me gewoon niet loslaten.En tja ik had het er ook evht moeilijk mee en kon het natuurlijk oook niet droog houden…
De dag erna het afscheid van askim echt verschrikkelijk!
Als je dan zo door de douane gaat en om kijkt en je ziet hem daar zo staan,echt k…ik kon alleen maar huilen.Maarja wat doe je eraan.
Hij zegt telkens onze tijd gaat komen,dat we samen naar je familie kunnen en voor altijd samen kunnen zijn.Als ik daar aan denk maakt het me blij,maar de tijd nu alleen,echt vreselijk…
Op naar de volgende keer,dat wordt in juni,maar och wat is dat nog lang!!
nog 27 daagjes en dan ga ik naar mijn liefje!!! gelukkig blijf ik daar 7 maanden!! kan echt niet wachten!!!
Oh Mary-e, wat heerlijk voor je dat je zolang naar je lief gaat! Ga je daar ook werken?
Flink aftellen maar en ik wens je een hele fijne tijd toe daar!
dankje Marjan… Ga idd werken daar… bij Mayday clinic als tolk ![]()
Heerlijk 7 maanden bij je lover, lijkt me echt geweldig. Ik mag morgen over 5 weken gaan en dan helaas maar 2 weekjes, dus veel te kort…
Woooow 7 maanden, dat lijkt mij ook super! Ik mag over 6 weken ook maar voor 2 weekjes, maar beter iets dan niets.
nog 116 dagen…
tjonge, ik wacht nu al 7 maanden lang!
nog 3½ te gaan…
Wachten is verschríkkelijk!
vooral zóóó lang…
maarja, niks is onmogelijk zou ik maar zeggen.
Jaa ik ben echt superblij dat ik zolang bij hem kan zijn…2 weekjes is idd veelste kort!!Maar toch leuk dat jullie allemaal weer gaan… en wie weet gaan jullie ook een keer langer!!
Have fun!!
@mary…wat fijn dat je 7 maanden blijft
klinkt idd veel beter dan 2 weekjes!!
@alis-sa…tegen over 7 maanden hoef je nu nog maar ff!! die 3 maanden gaan vast snel voorbij!!
ikke nog 15 dagen
begint nu ergens op te lijken!!