Aftellen deel 2!

Verloofde ? :slight_smile: zijn jullie al lang samen ? hoe oud ben je ? (nu maak je me nieuwsgierig hoor :d hi hi ) Al een trouwdatum vastgelegd? ga jij daar wonen of hij hier? xxx

Dece,heel veel plezier,lekker naar Kusadasi,zou ook wel willen.Wanneer ga je in mei,ik ga ook zeer waarschijnlijk weer in mei.

Noh iets minder dan 10 weken

over 4 dagen bij mn askim

vandaag nog 6 weekjes…:smiley:

Nog 12 dagen :smiley:

@trl…dat is al lekker snel :D:D

Ik nog 8 weken en 4 dagen :wub:

Nog 6 weken… :wink: Niet naar Turkije, maar naar Maleisie dus :wink:

Nog 8 dagen:vak02:

TRL: heel goed, dus toch geboekt. Lekker alanya. Geniet ervan…

Kimbo,dank je heb er ook wel zin in hoor…

Zo… ben hier al een tijdje niet geweest!
Nu nog 137! :smiley:

Nog 7 dagen

hoi hoi… ik ben er al een hele tijd niet geweest… maar ik woon nu al weer 2 maanden in Istanbul… ben hier met mn toeristenvisum… heb nog geen werk maar hebben wel samen een apartementje en een puppy haha…
alles gaat verder super goed! zijn heel gelukkig samen!!
kusss

Nog 4 dagen en dan zie ik askim weer!!kan echt niet wachten.
Alles is heel onverwachts nog snel geregeld,maar wat verlang ik toch weer naar het mooie moment om hem te zien op het vliegveld…echt een geweldig moment!
Vindt t allemaal wel erg spannend want ga voor de 1ste x alleen,en ook nog eens naar zn ouders.Maar het zal vast allemaal goedkomen…

Even een late reactie na mijn geweldige week in Turkije.
Echt super geweest in zowel Izmir als Kusadasi.
Mijn verloofde en ik zijn nu bijna 2 jaar samen en ik ben 27 jaar. De trouwdatum zal in juni 2010 worden, want mijn vriend moet eind mei eerst nog 15 maanden het leger in. De planning is dat we na het leger in Nederland gaan wonen.

Ik ga van 1 t/m 15 mei weer lekker naar Kusadasi. En jij? Weet jij al wat meer?

Dece, is het nu al zeker dat hij in Mei moet gaan?? Mijn “askim” is nu sinds 1 week in dienst…

Ja, ze hebben gezegd dat hij vanaf 21 mei in dienst moet. Hij heeft alles al ingeleverd, foto’s, check up etc, dus het is eindelijk zeker.