Ook zown mooi verhaal :wub:
ik wil terugg!! xx
Ik wil ook graag terug
maar dan terug in de tijd. Ik mis hem zo erg :tear:
hoii,
waarom ga je het toch niet nog eens proberen…
probeer er met hem over te praten wat jou gevoelens zijn en die van hem.
wie weet…
Hij moet toch ook nog het leger in?die van mij ook.Zal een moeilijke periode worden,maarja ik heb toch zoiets van als het echte liefde is komen we daar ook wel weer doorheen.
Ik probeer je alleen een advies te geven,ik kan natuurlijk niet in jullie relatie kijken…
Ik had stiekem gehoopt vandaag op valentijn een smsje of een mailtje te krijgen. No such luck.
Hij moet inderdaad nog naar het leger, maar hij wil het nog zo lang mogelijk uitstellen. Hij ging zich nog inschrijven op school of hij dacht misschien in cyprus te gaan werken voor een aantal jaar. Hij had allerlei ideeën maar niets concreet.
Wanneer moet jou vriend gaan, weet hij dat al? Zijn jullie niet ongerust door de toestand aan de grens?
Maar ik ga zeker nog terug naar turkije hoor, ik heb zijn zus ook beloofd haar nog te komen bezoeken.
Ik blijf een beetje hopen op een telefoontje of een berichtje.
Als het goed is gaat hij volgend jaar januari of anders april,ligt er dus ook maar net aan waar hij geplaatst gaat worden.Tja het is er allemaal niet rustig daar,maar ik begin er niet vaak over,hij vind het zelf ook erg moeilijk en vooral om mij achter te laten,daar is hij bang voor.Maar ik heb m al zo vaak gezegd dat hij zich daar geen zorgen om moet maken,ik red me wel.Ik zou me eerder zorgen moeten maken hoe het met hem zal gaan.Tja en dat is afwachten he…
Ik hoop echt voor je dat het nog goed gaat komen.Probeer het een beetje de tijd te geven.Wilde hij enkel met de relatie stoppen omdat hij niet goed tegen het gemis kon?anders denk ik dat hij het er nu nog moeilijker mee zal hebben,omdat ie toch nog van je zal houden.Mischien kun je het anders eens via zn zus vragen,mischien krijgt zei wat bij m los…
Ik hoop dat er een lichtpuntje voor jullie komt!
ik duim voor je!
Toen hij het uitmaakte zei hij me ‘ik wil niet dat je op me wacht’ ‘ik heb je niets te bieden als ik uit het leger terugkom’…
Ik heb hem niet meer kunnen spreken nadien, ik heb er niet meer uitleg over gekregen.
Dank je voor me wat moed in te spreken
ik hoop dat jullie door die moeilijke periode van het leger goed doorkomen :nod:
Nu ga ik wat slapen. Tot chat-s
Weet je dat is omdat ze een klein beetje het verschil merken tussen wij europeanen en hun,hun leven is heel anders als dat van ons.Daarom zeggen ze al snel dat ze ons niks te bieden hebben.Maar met een beetje van onze kant en een beetje van hun kant kan het best goedkomen…Probeer het wat rustig aan.
Ik ga ook lekker naar mn bedje toe.Tot de volgende keer…
weltrusten
Heerlijk om al die verhalen te lezen…Ik mag morgen weer naar mijn vriend toe en ik kan echt niet wachten. We hebben 4 maanden moeten wachten, voor ons de langste periode tot nu toe, maar dit kwam mede doordat we zaten te wachten op een oproep voor het leger.
hoiii,
Wat heerlijk zeg dat je morgen die kant op gaat!!!is idd een lange periode ja,maar ik lees hier ook periodes die nog veel langer zijn.Maargoed ik vind t ook lang hoor.
Ga je naar zn ouders?
Ik wens je heel veel plezier en geluk,en we horen het wel als je weer terug bent…
Ja super!
Ik weet inderdaad dat er meiden zijn die langer moeten wachten en dat ik eigenlijk niet mag zeuren. Ik ben vorig jaar oktober voor het eerst naar zijn ouders geweest en dat was echt super. We gaan nu eerst 2 nachtjes bij zijn zus verblijven in Izmir, dan komen zijn ouders ook die ook in Izmir wonen en daarna gaan we samen naar Kusadasi. Ik heb er echt super veel zin in.
@dece…heerlijk dat je morgen weer naar je vriend toe kan…!!
ik vind het ook heerlijk om alle verhalen te lezen…!!
op het verhaal van biekeIlegems na dan…wat rot voor je meid dat ie het uit heeft gemaakt, voor zo een rot reden…wens je veel sterkte…
voor mij nog 7 weekjes…voordat ik 2 weekjes naar m toe mag
en nog 4 maanjes…voordat we voorgoed bij elkaar zijn
ik persoonlijk vind dat de tijd vliegt…!!
ik hoop dat voor iedereen het aftellen lekker snel gaat
groetjes
filiz
Dat lijkt me helemaal super om te weten dat je over 4 maandjes voorgoed bij elkaar bent. Komt hij naar Belgie of ga jij naar Turkije, ik heb dit geloof ik gemist. Super voor je en ik moet je gelijk geven, het aftellen gaat erg snel. Gelukkig kan ik weer aftellen als ik terug kom, want in mei ga ik weer 2 weken zijn kant op, waarna vervolgens voor ons de moeilijke legerperiode gaat beginnen. Hopen dat het aftellen dan net zo snel gaat.
ik ga naar daar, om hem naar nk te krijgen lijkt me geen beginnen aan…
wat heerlijk dat je in mei alweer gaat!!
en dan dat leger…bah…die 15 maanden zullen wat langzamer gaan, maar ze gaan ook zeker voorbij…!!
hoe laat vlieg je morgen…?
filiz:wat heerlijk zeg dat je voorgoed naar hem toe gaat!!waar ga je wonen?en ga je er ook werken?echt super!!
dece:ik wens je een fijne reis!
we gaan in kizilagaç wonen…plaatsje kort bij manavgat…
tja wat werken betreft…zou graag iets leuks willen doen, maar denk dat ik negin met helpen in de winkel, totdat ik de taal redelijk kan…daarna lijkt receptie werk ofzo me wel leuk…
xx
erg leuk hoor!!en ja zo ga je de taal vanzelf wel leren,en wordt het ook makkelijker.
Maar dan ga je geloof ik vlak bij deefke wonen,want die woont geloof ik ook in manavgat als ik het goed onthouden heb…
ohh echt…? heb ik daar alweer ergens over heen gelezen…wel leuk om te horen…![]()
ik ga slapen…tot morgen…!! alweer een dagje korter bij turkije ![]()
doeidoei…xx
Moet je anders maar ns aan hem vragen.maar ik geloof het wel hoor.
weltrusten en slaap lekkker…
@ dece, leuk te horen dat je hem zo snel weer ziet. Ik moet in het totaal 10 maanden wachten maar ik zit al over de helft dus
In juli zie ik hem weer. Ik ga ook naar Izmir (kusadasi) btw ![]()
Ik wens je veel mooie momenten toe samen met je vriend ! !
Dankjulliewel meiden, vandaag is de grote dag!!! Heb er zo’n zin in, maar ik moet nog even geduld hebben, mijn vlucht vertrekt vanavond pas om 21.40 uur, dus dat is wel balen.
Wow 10 maanden wachten en dan zit ik al te zeuren, omdat het 4 maanden is, maar je zit al over de helft en de tijd gaat snel Sofie’ke. Aan al het wachten komt ooit een eind. Ik ga er een toptijd van maken samen met mijn vriend (of beter gezegd mijn verloofde).