Dankjewel, mn telefoon trilt vanuit turkije, ik denk dat hij zegt, droom lekker over je askim
Ga ik ook zeker doen:teeth:
haha⦠Morgen willen we natuurlijk wel weten wat er zo speciaal aan was⦠Maar goed bewaar dat tot morgen , dan hebben we iets om naar uit tekijkenā¦!
Slaap lekker⦠alleen⦠Leg een foto naast je dan is hij toch bij je ![]()
Liefs en x
Dave
Zo is het!en je moet elkaar alles kunnen vertellen,ookal is het soms moeilijk in het engelsā¦
maar slaap lekker voor straks en gezond weer op!
De echte EERSTE nacht vergeet ik inderdaad NOOITā¦
**Maar goed wie wel⦠**
Is ook moeilijk in het Engelsā¦
TOt morgen! :dag:
tot morgen xxx
Ja je bent al over de helft!maar heb je er nooit aan gedacht om al eerder te gaan?Moet natuurlijk ook wel kunnen,dat wel.Elkaar missen is echt vreselijk!!ik ken tā¦
Ja ik zou wel willen, maar mn ouders zouden me niet zo gauw laten gaan.
Ik ben ook nog geen 18:tssk:
Dus voor mij is het ook maar weer eens wachtenā¦
Maar tot nu toe gaat het allemaal goed, en er is nog niks veranderd dus ik zie het niet somber in!
En Ɣls we elkaar dan weer eenmaal zien, wordt het vast geweldig :redface:
Ja dat is waar!!en mischien na deze zomer heb je wel de mogelijkheid om hem wat vaker te zienā¦Ja je bent ook nog jong.Ik ben nu 28 en mijn ouders hebben nu zoiets we kunnen je niet meer tegenhouden.Ookal vinden ze het moeilijk om me alleen te laten gaan.Je bent en blijft hun kind heā¦
Maar ik weet zeker dat je een super leuke tijd met m gaat krijgen.
Waar ga je ook alweer naartoe?
Hi dames! :dag: :dag: :dag: :dag:
Wij zijn er weer hoor! Je bent en blijft idd hun kind! Al is het voor hen ook niet altijd even makkelijkā¦
Als je nog geen 18 bent dan is dat natuurlijk een ander verhaal.
Hoe staan ze er tegenover?
@ Marieke⦠Waar is het verhaal ![]()
Mijn ouders zijn helemaal weg van hem ![]()
dus daar heb ik het wel weer mooi mee getroffen.
Het zou er namelijk niet makkelijker op worden als ze hem zouden afkeuren enz.
Ik ga dit jaar naar Turgutreis! Daar woont en werkt hij ook, dus lekker dichtbij.
Goeiemorgen⦠![]()
Voor jullie allemaal was het natuurlijk speciaal!!
Maar ik wil jullie natuurlijk altijd vertellen wat er was gebeurt :hihi:
Niet iets heel bijzonders, maar het was de beste nacht ooit haha!!
Omdat we woensdag betrapt waren samen, door zn chef, moest hij geld betalen zodat die zijn mond hield tegen zn baas.
'S nachts om 12 uur mocht hij ook expres niet bij de soep zijn. Dino, een andere ober was er wel. Mn ouders gingen alvast naar bed en 2 andere mensen met wie ze om gingen zouden op mij en mijn zusje ālettenā. ![]()
We wouden allemaal geen soep, maar we gingen alsnog terug van de bar naar het restaurant voor t telefoon nummer van mn askim.
Hij was er dus niet⦠Wel was Dino er, een van de andere obers. en Hogir (mijn vriendje dus) had aan hem gevraagd of Dino mij wou vertellen dat hij op me zou wachten die nacht. Ik gaf snel mijn telefoon nummer aan Dino, (alles moet stiekemā¦) ging naar mn kamer met mijn zusje, bedankte die vrouwen en klopte op de kamer deur naast ons(die van mn ouders) welteruste!! Het was half 1, ik deed snel een trui extra aan onder mn jas. (die jas heeft Hogir uiteindelijk de halve nacht aan gehad :biggrin:)
En heb nog even gepraat met mn zusje erover. (als zei wilde dat ik bleef zou ik blijven.) gelukkig vond ze het leuk voor me, zou ik haar smsen als er wat was, en smsen dat het goed ging.
Ik kreeg een smsje van Dino in zn beste engels. Dat Hogir om 1 uur op de plek zou zijn waar we eerder waren geweest. (Thea garden)
Ik had er vertrouwen in dat het waar was en peerde hem naar buiten. Gelukkig niemand tegen gekomenā¦!!
Bij de uitgang zat een bewaker⦠Ik deed alsof ik aan het bellen was en negeerde hem en liep snel door. Maar hij kwam me achterna⦠Hij zei dat hij wou mee lopen omdat het gevaarlijk was voor zown klein meisje, en toen ik hem negeerde vroeg hij of ik met hem naar de barstreet wou ![]()
Ik zei dat ik had afgesproken en dat hij zijn mond moest houden, oke dat zou die doen⦠(zei die:lol:)
Hogir was er idd al En had al thee voor me gehaald, we bleven even praten tot dat zijn vriend Kemal er was.
Hogir heeft veel humor, maar Kemal was gewoon gek hahaha :biggrin: De hele tijd zingen!
We gingen naar de boulevard en hebben een heel eind gelopen!! Af en toe gingen we ergens zitten, we zaten lekker te praten en kemal zat vrolijk te zingen, steeds hetzelfde liedje *Heeey sexy lady!:smoke: haha
Liepen we daar omarmd over de boulevard alsof het 2 uur smiddags was :slywink: Nou dat het snachts was hebben we niet gemerkt hoor, het was natuurlijk onwijs druk !!
Kemal ging Marlboro halen ipv Lark, omdat hij zei dat deze nacht een feestje was. :slywink: We hadden nog drinken en koek gehaald in een winkel die heerlijk de hele nacht open zijn⦠Kemal bleef praten met de jongen achter de kassa, ik verstond er niks van en Hogir & ik rende hand in hand naar het strand toe, Hogir plofte op een ligstoel, ik plofte op een Hogir en een ligstoel en hebben naar de sterren gekeken, van het uitzicht, de sfeer van alles genoten. En wat er daar verder is gebeurt, dat mogen jullie lekker zelf in vullen⦠:biggrin:
Daar hebben we dus echt ook n hele tijd gelegen, en toen kwam Kemal naar het strand toe. Hogir schreeuwde over het hele strand, Ellen⦠I LOVE YOU SOOOOOOO MUCH!!!
haha onwijs lief, slofte we met zn 3en weer over het strand richting hotel terug, keek hij me weer aan met zn mooie blik en liefste lach, Pst⦠I want to married youā¦!:slywink:
We kregen het best wel koud en Hogir maar volhouden dat ik mn jas aan moest houden ook al trilde hij als een gek, hij nam hem toch maar aan.
(Neee mama me jas mag nooit meer in de was!:hihi:)
Door marmaris zelf liepen we terug, en kwamen we een vrouw en haar zoon tegen van het hotel waar Hogir vorig jaar werkte. Was een hele aardige vrouw en toen hij vertelde, kijk dat is mn vriendin. begon ze heel positief over hem te praten haha
Oh lucky you!! He is a very good boy, when is your last night here?
Tomorrow⦠Begon haar zoon, I missed my flight!!!:biggrin::biggrin: helemaal happy:hihi:
We hebben weer een tijdje op een bankje gezeten, en rond half 6 waren we weer terug in de Thea garden. Kemal sprak niet zo heel goed engels, Hogir gelukkig wel. Kemal en ik gingen elkaar nederlandse & turkse woordjes aan leren, hallo, alles goed? doeg, en gekke kemal natuurlijk, yarak, am, amcik⦠![]()
Hogir was helemaal kapot, werkt natuurlijk de hele dag, en lag languit op het bankje tegen me aan. :hihi:
Toen de meest ranzige woorden op mn hand geschreven waren, was het bijna 6 uur en gingen we toch maar terugā¦![]()
Hogir gaf zn pasfoto, telefoon nummers en msn hadden we al eerder die nacht uitgewisseld⦠en ik zou hem om 7 uur wakker maken.
Hij zette me zo dichtbij mogelijk af, nog een lieve zoen en toen riep hij, speak you in a hour!! please come to breakfast, 3 hours without you is too long!! ( ondertussen is het al 30000 uur verderā¦:smoke:)
Terug in de kamer, moest ik mn zusje natuurlijk over die fantastische nacht vertellen⦠ik ging naar bed, stuurde hem een smsje om 7 uur. en om 9 uur zat ik half gaar aan het ontbijt om hem te zienā¦:slywink:
Overdag heb ik geslapen op het strand, in een ligstoel:hihi: ik moest wel grinniken toen ik eraan dacht wat er misschien op mijn ligstoel gebeurt kon zijn :biggrin:
'Snachts zijn we weggeweest, met Hogir, mijn zusje, Ferhat (mijn zusjes vakantievlam en hogirās neefje.) anouk en dino.
was heel gezellig, met zn allen over het strand gelopen en aan het strand gelegen, maar om kwart over 2 ging de bus terug naar dalaman en het vliegtuig om half 6ā¦:mad:
haha dit was maar een klein detail van hoe super die week was :hihi::hihi::hihi:
Oja , wel grappig⦠ik heb vannacht echt over mn askim gedroomdā¦
haha!! ik wil nog wel 492 van zulke nachten, en dan ben ik weer bij hem!!(L)
Nu jullie storyā¦:biggrin:
Geweldig! Ik krijg het altijd koud van dit soort verhalen.
Mijn vriend wilde net weten waarom ik zo stil was en ik heb het HELE verhaal voor hem vertaald. Hij vind het ook erg leukā¦
Sommige dingen herken je natuurlijk wel!
Ik hoop echt dat jullie nog lang samen blijvenā¦!
XXXX
Dave
Wat een mooi verhaal marmaris, nachtelijke escapades :wub:, dat brengt bij mij ook herinneringen naar boven :nod:
Dankje voor je reactie,
duim voor me
:paranoid:
Dankjewel voor je lieve reactie!! ![]()
Als ik er aan terug denk lijkt het zelf wel een waargebeurde droom ![]()
Ik hoop dat jij en je vriend ook nog heeeel lang samen blijven :D:kus:
Dankje! Ik wil weten wat⦠:redface:;)xxx
Doe ik zeker. Heb je al bericht gekregen over een training?
Toen ik Onur leerde kennen in Bodrum 2 jaar geleden hebben wij ook enkel 's nachts met elkaar kunnen doorbrengen omdat hij heel de dag moest werken natuurlijk. Op het einde van die week was hij helemaal op :hihi: ik had lekker geslapen aan het zwembad natuurlijk :lol: Ik was met een vriendin op vakantie dus ik moest wel helemaal niet van mijn ouders wegglippen, maar in het hotel mocht het natuurlijk niet opvallen dat we samen iets hadden :paranoid:
Ik wachtte op hem in de bar tot hij klaar was met werken en toen hij klaar was deed hij stiekem teken en dan trokken we samen de nacht in. De eerste nacht die we samen beleefden was in een hotel waar helemaal geen toeristen waren⦠het was een optreden van een turks bandje. Hij bestelde voor mij een wijntje, en een bord met fruit. Dat fruit bleef hij mij maar voederen :lol: Toen was er een slow en wou hij met me dansen. Al schuifelend op de dansvloer hebben we toen voor het eerst gezoend :wub:
De nachten die erop volgden waren gevuld met romantiek, strandwandelingen, heerlijke babbeltjes over echt alles, met de auto naar de windmolens in Gümbet
Het was in ƩƩn woord zaaaaaaaalig !
Wat zijn het toch allemaal heerlijke verhalen,houd ik ook wel van om lekker te lezen,en ondertussen denk je hoe het met je eigen askim verliepā¦die momenten zijn zo leuk om aan terug te denken!