Aftellen deel 2!

hihih , wat een vrouw toch allemaal niet uitspookt als ze verliefd is…
Stiekem weglopen en zeggen dat je ligt te slapen :o…!

Moet kunnen , al zijn je ouders vast gewoon ongerust! Nu zie je dat misschien als onzin , maar over een aantal jaar zal je dat begrijpen… Moet ik zeggen met mijn 24 jaar :finger:

Wel leuk dat jullie nog zoveel contact hebben. Al geef ik je een tip. Wanneer hij de telefoon alleen maar laat over gaan moet JIJ niet altijd terug komen. Natuurlijk is het duur bellen vanuit Turkije , maar dat is het voor jou net zo goed… Dus laat hem ook eens af en toe bellen!

Liefs
Dave

Thanks! Was inderdaad een mooie ontmoeting…

Tilburg ken ik wel. Ik ben vaker in Breda geweest bij een vriendin… Dat ligt er toch niet zo ver van af… Of zit ik nu helemaal fout…?

Mocht je ooit naar Side komen dan moet je wel effe een ‘‘bakkie’’ komen doen hoor :smiley:

Nou ja mischien als ze echt inzien dat het serieus is dan draaien ze hopelijk wel bij.Tja ouders de mijne moeten er ook nog steeds aan wennen,maar ik moet zeggen dat het steeds beter gaat…

Na loop van tijd gaat het absoluut beter hoor!.. Geef ze de tijd om aan het idee te wennen. Ze willen natuurlijk het beste voor hun dochter en willen dat ze geen misstap maakt. Heel begrijpelijk hoor…

Hoelang zijn jullie samen Marieke?..

jaa breda ligt ook vlakbij dat klopt.
Maar als ik ooit nog in de buurt kom,kom ik zeker een bakkie doen!~
Mischien verhuis ik ooit ook nog wel naar Turkije.wie weet…

haha om half 1, mams ik ga ook naar bed!! Deur dicht, warme trui aan, deur weer open (A) Om 6 uur lag ik weer in bed, en om 7 uur zou ik hem wakker smsen omdat hij er toen uit moest voor het ontbijt. en om 9 uur wou ik natuurlijk ook bij hem in de zaal zitten :slapen:

Nee ik bedoel niet dat hij mn telefoon over laat gaan zodat ik moet terug bellen!!
Nee hij is juist eigenlijk altijd degene die belt met de telefoon van verschillende vrienden of zijn vader!! :wub:
Het 1 x laten overgaan gaat eigenlijk de hele dag door en we doen het alle twee haha

Ja dan gaan we in Turkije een bakkie doen met iedereen die hier nog zit te zwijmelen over het leven met je askim in turkije :teeth:
Over 5 jaar , wereldwijzer reunie!!! hahaha:p

Hihih… Ach moet toch ook kunnen! Dat moet je toch OOIT eens gedaan hebben! Wie heeft dat nu nog nooit gedaan…

Wat betreft dat van de telefoon… Sorryyy verkeerd begrepen :smiley:

Wij kennen elkaar nog niet superlang.Pas vanaf afgelopen Juli.
En hebben pas echt wat vanaf oktober.Maar bij ons ging het niet zo gemakkelijk(had eerder nog een andere relatie dus vandaar)Maar ben in oktober en december dus bij hem terug geweest.Maar het gaat echt super!!

Ja zou wel leuk zijn! Kom je gezellig dichtbij wonen!..
Kunnen de mannen voetbal kijken ,wij shoppen :teeth:

Dat is wel leuk om te horen! Dus jij bent nu de enige echte… :smiley:

haha geeft niet dat is heel vaak zo dat mensen 1x over laten gaan zodat de ander terug belt.
Maar dit is gewoon een goedkope manier om te zeggen; ik denk aan je :teeth:

Ja ik zou nooit zomaar naar buiten gaan in mn eentje als ik niemand kende. Maar hij wachten buiten de poort op (dichter bij kon niet door zn chef:tssk:)
haha het was gewoon zown leuke nacht :teeth:
had het niet voorbij willen laten gaan en heb er nog steeds geen spijt van!!!
Als ik er wel eens mee zit dat het nog zo lang duurt zegt hij wel eens; pst askim, do u remember that beach night… :wink:
En dan kunnen we er weer een uur over praten haha! :redface:

Ja lijkt me een goed idee.Kunnen we lekker gaan shoppen!
Ja het is echt niet gemakkelijk gegaan de laatste maanden(met mn ex)
Maar Mehmet heeft me erg goed doorheen gehaald en daardoor is onze band alleen maar sterker geworden denk ik.

Ik kan t bijna niet bijhouden joh!maar wel gezellig zo…

Hahaha zo te horen een ‘‘spannende?’’ speciale nacht die je niet snel vergeet…?.. De laatste nacht blijf je natuurlijk altijd bij… Al moet ik je zeggen heb vannacht nog naast hem gelegen , en daar denk ik niet meer aan… :smiley: Is natuurlijk anders…!

hahaha ja maar dan is het al een gewoonte maar ik weet zeker dat je de 1ste nacht nog herinnerd…

haha heel speciaal!! 1 die ik helemaal niet meer zal vergeten denk :stuck_out_tongue:
maak ons maar jaloers, :biggrin:
ik gaa naar bed, alleen … :crybaby::so:
Slaap lekker alvast!! Liefs xx:dag:

nog 153 dagen… ¬¬
AAAAAAH ik mis hem zó erg!
Wacht al vanaf 1 september…
Maar ach, ik ben al over de helft.

Slaap lekker.En droom lekker van je askim…
Dat zeggen wij ook altijd tegen elkaar.

Kan het me goed voorstellen , moeilijk hé!
Maar het versterkt de band natuurlijk wel , wanneer hij je er goed doorheen heeft gehaald! En die band is het belangrijkste. Je moet elkaar kunnen vertrouwen en alles bij elkaar kwijt kunnen…

Maar lieve dames… Ik ga tv kijken… Morgen ben ik er weer…

Dikke kus!
Dave

Nog even volhouden…!!! Hoe langer je wacht hoe leuker het straks is!

xx