Aftellen deel 2!

Dank je!!

Het is inderdaad niet gemakkelijk! Wij zijn nu 3 jaar bij elkaar en wonen ook samen in Turkije. Maar steeds als hij naar NL wil komen dienen we een aanvraag te doen. Gelukkig gaat het na de eerste keer allemaal een stukje makkelijker…

A Marieke Voor jou staan trouwens mooie tijden voor de deur… Super als je hem over een maandje al zou zien!!

Ja ik weet dat het hem nooit gaat lukken, ook al is hij er heilig van overtuigd. En ik ga er dus ook niet van uit.
Mn ouders zetten noooooit meer een voet in Turkije denk ik
493 dagen dus…

Ja echt wel!!maar zie er ook wel een beetje tegenop hoor…
ga voor de 1ste keer alleen en dan ook nog eens naar Ankara waar ik nog nooit geweest ben.En van daaruit met de bus naar Diyarbakir.Allemaal super spannend dus,maar wel leuk…

Ja onwijs spannend, en onwijs leuk :smiley:

K heb dan een voordeel en dat is dat ie me dan op komt halen in Ankara,en dat we dan samen met de bus naar Diyarbakir gaan.Dus dat hoef ik niet alleen te doen gelukkig…

Gaat helemaal goed komen in Ankara! De eerste keer is altijd lekker spannend maar ook altijd wel weer leuk als je er eenmaal bent en dat je lekker vertrouwd bij hem bent. Wanneer ga je precies?

Liefs,
Dave

:vak02:

Wel al goed dat je zelf weet dat niet gaat lukken!..
Waarom zetten je ouders nooit meer een voet aan Turks land?

Hebben jullie iedere dag contact via sms of bellen jullie veel?
Of is het alleen via internet?

Liefs
Dave

:ninja:

De datum staat nog niet helemaal bekend maar zeker in maart!:smile:

Was net telaat met het plaatsen!.. Wel spannend… Helemaal alleen in het vliegtuig en dan toch altijd maar wachten waar hij is en staat.
Maar ik ben er toch wel van overtuigd dat het helemaal goed gaat komen!

Leuk!! En dan blijf je bij hem / zijn ouders logeren? Of boeken jullie daar dan een hotel?

Ja ben er wel van overtuigd dat hij er zal zijn!Bn afgelopen december ook geweest samen met een vriendin en toen stonden ze er ook keurig.Daar hoef ik me geen zorgen om te maken!!

Ja de bedoeling is dat we eerst een nachtje bij zn oom in Ankara blijven en dan doorgaan met de bus.En dan verblijven we bij zn ouders ja.Wordt nu al zenuwachtig als ik eraan denk…

Absoluut niet nodig! Ik vond de eerste keer ook eng… Al was dat wel een beetje anders natuurlijk. Maar toch valt het allemaal wel reuze mee en is het echt gezellig…! Spreek je de taal een beetje?

Nou een heeel klein beetje,ken wat openingszinnen en een hoop woordjes maar daar heb je het mee gehad.En tja de ouders spreken geen woord engels dus zal een beetje op handen en voeten zijn…
Waar woon jij nu in Turkije?

Mn ouders vonden het niks dat ze je overal ‘naar binnen sleuren’ en gaan veel liever naar Griekenland. We waren naar Turkije gegaan omdat het daar in oktober nog warmer was dan in Griekenland.
Ook was ik elke nacht met hem weg, en de laatste nacht was ik tot half 6 met hem uit, en naar het strand om afscheid te nemen. Terwijl mijn ouders dachten dat ik lag te slapen. Hij heeft me voor het hotel afgezet, maar dat had natuurlijk heel anders kunnen lopen.
Dit is dus me straf dat we niet meer gaan vliegen voor mijn 18de. Maar ik mis hem zo onwijs!!
We msnen meerdere keren in de week, de dagen dat we niet msnen kunnen we niet op de zelfde tijdstippen online zijn door school. en hij moet naar de stad voor msn. en dan mailen we elkaar.
hij laat een paar keer per dag mijn telefoon overgaan, 1 of 2 keer in de week bellen we elkaar. (al is het maar 3 minuten toch even zn stem horen…)
en we sturen brieven of pakketjes. als de een wat heeft ontvangen meteen schrijven en posten dus meestal 2 brieven per maand haha;)

Dan is het het wel extra spannend…In het begin sprak ik het wel een beetje maar ook niet zo goed… Maar na een tijd gaat dat prima.

Het is voor jou EN voor zijn ouders natuurlijk een beetje aanpassen.
Daarbij kan hij toch wel een beetje voor je vertalen als je iets wil zeggen.

Op onderstaande pagina kun je lezen hoe mijn ontmoeting was de eerste keer met zijn ouders:

Ik woon in Manavgat (dicht bij Side) ken je vast wel toch?..
Alweer 3 jaartjes…

En jij? In NL? Zoja waar?..

Ja kan me echt voorstellen dat het moeilijk is…maarja als het echte liefde is dan gaat het helemaal goedkomen en kunnen jullie op elkaar wachten tot je 18de.Bestaat er echt geen mogelijkheid om met vriendinnen te gaan ofzo?Kan me voorstellen dat je zo graag wil gaan!

Nee er is geen 1 andere mogelijkheid, misschien veranderen mn ouders van gedachten na een tijdje. maar ik reken er niet op… ik ga maar van het ergste uit, ik hoop dat het alleen maar beter wordt of zo blijft, dan redden we het wel tot mn 18de!!:zon02:

Echt een super mooi verhaal!!!echt een mooie ontmoeting hoor!!
Ja side ken ik wel,ben er nog nooit geweest maar ken het.
Ik woon in NL ja vlakbij Tilburg,om precies te zijn in Dongen,ken je dat?