Nou lekker hoor!!
Ben je al zenuwachtig?
Ik wens je alvast een hele fijne tijd!!en we horen t wel als je terug bent.
ja ben erg zenuwachtig, want vind het nog steeds eng om zijn ouders te ontmoeten, maar ben ook overtuigd het gaat goed komen ![]()
Die gedachten moet je ook absoluut vast houden :)!
Hi Marmaris! :dag:
Een (lange) tijd geleden heb ik ook eens voor Kidsworld gewerkt.
Echter is het moeilijk om in Turkije geplaatst te worden.
Vele kandidaten die bij Kidsworld solliciteren willen graag naar Turkije.
Vooral Marmaris en kusadasi zijn erg populair binnen Kidsworld en worden al snel vergeven aan de medewerkers die voorgaande jaren al gewerkt hebben.
Maar goed je kunt het natuurlijk altijd proberen. Je kunt het beste via hun website het sollicitatie formulier invullen en dan zal een van de FCN dames contact met je opnemen…
Goodluck en gewoon blijven hopen!
Groet,
Dave
:vak02:
Nog ongeveer 76 dagen, duurt veel te lang
nog 58…:D:D
Nog maar 8 nachtjes slapen.
ohhh lekker!!!
nou alvast veel plezier.
nog 155…zucht
Dankjewel! Dat gaat helemaal goed komen.
Nog maar 1 week en dan eindelijk weer even samen:wub:
Dankje voor je reactie !!
Nou hopen maar!!:zon02:
Ik hoop dat hij in maart echt naar hier toe komt, anders nog 493,
Nu tot 17 maart:disgust:
je bedoelt 393 denk ik…haha
Nee ik moet helaas echt wachten tot mijn 18de…
ohh je bedoelt als hij komt tot maart en anders moet je wachten tot volgend jaar zomer?begreep m ff verkeerd haha
Als het goed is ga ik de mijne volgende maand zien!!ik krijg een ticket van m en ga dan bij zn ouders logeren.Echt spannend dus.maar is nog ff afwachten,we zijn bezig t te regelen…
Haha ik bedoel, hij heeft plannen in zn hoofd om 17 maart te komen, en hij is er heilig van overtuigd dat het lukt. al had hij er daarvoor nooit vertrouwen in dat het zou gaan lukken. zo zonder geld, visum, paspoort enz.
ik weet het niet of het hem gaat lukken, ook al weet hij het zeker. maar ik ga van het ergste uit. en het ergste is dat ik zou moeten wachten tot mijn 18de en dat is 20 juni 2009, over 493 dagen ![]()
Super leuk!!(L)
Ik hoop t echt voor je!!
Maar het is echt niet eenvoudig,zoals ik al vaak gehoord heb.
Maarja hij kan het proberen toch…en als het lukt dan zijn jullie dolgelukkig denk ik!!!
Hey Marmaris,
Lieve schat zonder , geld , paspoort en visum kan ik je nu al zeggen dat zijn verzoek wordt afgewezen. Ook omdat jij minder jarig bent en niet voor hem gerand kan staan…
Maar goed anders wachten tot je 18 verjaardag , of je ouders gek maken dat je naar Turkije op vakantie wil :tssk:
Groetjes
Dave