Hallo allemaal,
Ik wil mijn afstudeeronderzoek doen op curacao. Ik volg de opleiding maatschappelijk werk en dienstverlening (HBO). Wie heeft hier informatie over, het is voor mij helemaal nieuw. Ik ben al aan het googlen om een bedrijf te vinden, maar dit is erg lastig in deze richting. Wie kan mij helpen???
Wat grappig, ik heb ook MWD gestudeerd. Ik heb alleen geen afstudeerproject op Curaçao gedaan, maar heb er wel een jaar gewoond en gewerkt. Er zijn een aantal instellingen waar je wellicht kunt solliciteren. Je hebt bijvoorbeeld een nieuw Jellinekkliniek bij Westpunt, een verslavingscentrum voor rijken. Ook heb je de Caprilleskliniek, een kliniek voor psychische patienten. Ik ken er wel wat mensen, als je het interessant vind kan ik wel navraag doen. Hopelijk kun je er wat mee!
Ik vroeg me af of het nog is gelukt om je afstudeeronderzoek in Curacao te doen en zo ja bij welke instelling?
Ik wil namelijk volgend jaar mijn afstudeeronderzoek van maatschappelijk werk en dienstverlening ook in Curacao doen !