3 maanden in de hulpverlening op Curacao!

Hallo reisgenoten,

Ik vertrek begin november voor mijn onderzoek 3 maanden naar curacao. Ik doe de opleiding mwd, 4e jaars en doe de minor jeugdzorg en hulpverlening.

Nu ben ik op zoek naar naar een instelling waar ik terecht zou kunnen? Heeft iemand opties?

Ook ben ik opzoek naar huisvestiging. Ik ben al eerder op curacao geweest en wil niet in een studentenhuis blijven. Ook omdat ik met mijn partner ga, willen wij onze eigen apartement.

Alle tips en hulp zijn welkom

Hi,

Grappig, ik heb ook MWD gestudeerd.Hier op het eiland is er weinig werk in de hulpverlening, maar je kunt het altijd proberen natuurlijk. Er is net een luxe kliniek geopend van de Jelinek, bij Westpunt. Daar kun je het altijd proberen. Verder kun je advertenties bekijken op www.amigoe.com en daarop reageren. Af en toe staat er wel iets van hulpverlening op. Als je bij een kinderdagverblijf zou willen werken is er wel werk zat!!!

Succes.

1 like

Hoi,

Is een studio ook goed? Laat me even weten. Email me op info@want2dive.com

Hoi Gorrie,

Zou je het leuk vinden om Papiaments te leren?
…een land wordt nog boeiender wanneer je de mensen in hun eigen taal aanspreekt!
Als je andere vragen hebt over Curacao, kan je me ook altijd mailen Judeska_T@Hotmail.com