Wie voelt er voor een klein reisgezelschap te vormen (max. 4 pers.) om in Afrika rond te trekken? Bijvoorbeeld Kameroen, Madagascar, Namibie, Mali, Ethiopie, Mozambique … Mijn planning staat op laatste kwartaal 2007
Jeroen
Wie voelt er voor een klein reisgezelschap te vormen (max. 4 pers.) om in Afrika rond te trekken? Bijvoorbeeld Kameroen, Madagascar, Namibie, Mali, Ethiopie, Mozambique … Mijn planning staat op laatste kwartaal 2007
Jeroen
Hallo Jeroen,
Ik lees net je berichtje en wilde eens kijken hoe ver je staat met je plannen.
De landen die je opnoemt, spreken mij heel erg aan.
Ik ben van plan om vanaf begin 2008 in Afrika te reizen, maar heb verder nog niets vast gelegd.
Ik ben trouwens 31 jaar oud en heb behoorlijk wat reiservaring.
Ben je benieuwd naar je reactie.
groet,
Astrid
Hoi Astrid,
Jij bent de vierde! Ik had in overleg met een ander, Frans, het idee om een groepje van vier proberen bijeen te krijgen. Er zijn twee andere heren die geinteresseerd zijn. Leeftijden lopen aardig uiteen lees ik zo. Van half twintig tot in de veertig. Samenstelling, ik weet niet hoe eenieder daarover denkt. De anderen denken ook aan laatste kwartaal 2007 als reistijd. Welke landen, staat nog onbepaald. Dat is de stand van zaken nu. Ik kan bij de anderen eens gaan peilen hoe zij er nu tegenover staan.
Even uit interesse, waar ben je zoal geweest? Op welke manier? Wat vond je echt gaaf, onvergetelijk, overweldigend?
Groeten,
Jeroen
Hallo Jeroen,
Ik had een tijdje geleden al eens gereageerd op je bericht, maar ben je e-mail kwijt geraakt.
Ik ben benieuwd om te horen om jullie plannen al concreet geworden zijn.
groet
astrid
Hoi Astrid,
Tja, erg onlangs (twee dagen terug) heb ik besloten mijn reisplannen richting Afrika voor dit jaar te annuleren. Van de andere twee gegadigden heb ik ondertussen niets vernomen en ook niets van mezelf laten horen. Hoe dan ook, ik sla dit seizoen over. Het wordt deze nazomer een maandje backpacken door Spanje en evt. Portugal.
Succes met je plannen.
Jeroen
Astrid, wil jij toevallig naar kenia of ben je daar medio oktober 2007? ik ben van plan mijn broertje in Eldoret (zit daar voor project TU Delft voor ong 2 maanden) te bezoeken, maar zou liefst met iemand reizen en samen safari oid doen… (broertje hard aan het werk). Esther