Gun mezelf weinig tijd om wat op een computer te doen.:koffie:
Ik ben dus verzot op reizen anders zou ik niet op dit forum zitten.
Na jaren met mijn ouders gekampeerd te hebben in ons veel te kleine landje ben ik op mijn 18de europa gaan ontdekken.
Ook dat bleek na verloop van tijd niet groot en spannend genoeg.
Als ik kind was ik gek op de tarzan films en hoopte ooit naar Afrika te kunnen reizen.:varen:
In 2001 kwam ik daar terecht en ik was verkocht.
Sinds die tijd zit Afrika in mijn bloed en reis ik daar sinds die tijd ieder jaar naar toe.
Mijn partner en ik reizen dan zelf rond in een huur auto ,we stippelen onze eigen route uit en kamperen het liefst in gebieden waar geen hekken staan om het wild tegen te houden.
Op de tweede plaats staan Azie en Zuid amerika.
Ik ben gek op dieren en zoek graag de stilte op.
Zo twee a drie keer per jaar reizen we verschillende kanten op.
Nu ben ik bezig met een reis van 3 maanden naar Afrika te plannen .
In Januari vertrekken we.
Onze avonturen schrijf ik altijd op en dat zijn er heel wat!!!
Als onze vrienden en familie het lezen vragen ze altijd of we gek zijn .
We maken dan ook altijd spannende momenten mee in de bush:bang:
Affijn ,ik hoop dat ik ook eens een leuke tip kan geven aan jullie ,en natuurlijk ontvangen.!!
Afrika in je bloed? Ik snap je meteen! Zo zit bij mij specifiek Kenia in mijn bloed. Woon er nu ook sinds april 2012, met mijn Keniaanse man en dochtertje van 2-enhalf jaar.
Ben jij al eens in Kenia geweest?
En waar je heen in die 3 maanden? Ben benieuwd!
Hoi
Leuk om van je te horen.
We zijn vorig jaar in oktober in Kenya geweest en door gereisd naar Tanzania.Beide erg mooi.
Veel gezien daar.
Volgend jaar beginnen we in Jo-Burg naar Cape Town omhoog via Kalahari Namibië in.via Caprivi strip naar Zambia dan naar botswana ,Zimbabwe, Mozambique en dan terug Zuid Afrika weer in.
Mijn man is in een paar landen nog niet geweest maar heeft ook al last van het virus.Het erge is dat we ook al weten dat onze reis erop naar Madagascar word.
Hoe bedoel je verslaafd.
Heb jij ook getoerd door het continent voor je je daar vestigde?
Hi!
Mooie reizen hoor! En gave plannen!
Ik heb wel wat over de wereld getourd, maar in Afrika alleen Egypte, Tanzania en Kenia gezien. Er zijn nu nog zoveel plekkies in Kenia die ik graag wil bezoeken. Ik ben nog lang niet klaar met dit prachtige land!