Ga jij in 2011 naar Afrika?

Een nieuw jaar met nieuwe reisplannen! Ga jij dit jaar naar Afrika?

Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!

Ja in mei ga ik naar Afrika,een kampeerreis meteen vriend van in Kaapstad via Namibie naar Botswana,dan naar Zimbabwe en zo terug naar Johannesburg.Wij zullen 26 dagen onderweg zijn en hopen dat het onze verwachtingen kan inlossen,dan zeker wat natuur betreft.>>>

We hebben de kans gekregen om op de lodge van vrienden te passen als deze met vakantie gaan in maart. Beetje de katten binnen en de slangen buiten houden

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

. 2 Weken heerlijke rust:vak02:

Ga in februari voor de 2e keer naar zuidafrika, naar Ukutula naar de leeuwen. Grandioos, een unieke ervaring om met leeuwen te werken. Ga er nu voor 2 1/2 week heen, en daarna in augustus terug voor 3-4 weken.

Ik vertrek donderdag naar Mali, het land waar ik het liefst ben.
Waarom is er eigenlijk geen Mali of bijvoorbeeld West Afrika forum op deze site ?

Ik ga in april naar Zuid Afrika, om in twee wildlife projecten te gaan werken.
Heb er super veel zin in!
Begin in Kaapstad, daarna ga ik naar mijn eerste project (cheetah’s), 2,5uur van Port Elisabeth.
Verblijf ik twee weken en dan door naar Kroonstad voor ook twee weken in een project (Leeuwen).
Afsluiten met een safari van 3 dagen in het KrugerPark.
Kan niet wachten!

1 like

Yep!
Twee keer zelfs: a.s. zondag naar Oeganda en in juni naar Botswana en Zimbabwe.

Ik vertrek op 1 maart 2011 naar Kenya voor 1 maand en dit al sinds 2004!!

Ik doe daar vrijwilligerswerk, weliswaar kleinschalig maar het helpt en het maakt vooral blije gelukkige mensen.Swahili

Zeker!! Over 2 weken zit ik in het vliegtuig naar Zuid-Afrika. Eerst een mooie reis van Kaapstad naar Johannesburg maken en daarna blijf ik nog 2 maanden in Roodepoort voor vrijwilligerswerk… Nog maar 7 diensten werken en dan gaat het echt gebeuren!! Heb er helemaal zin in 3 hele maanden in Zuid-Afrika!!

Laura

Mijn man en ik vertrekken herfst dit jaar richting Kaapstad met de auto. We hopen daar zo’n half jaar later aan te komen en zullen de oostkust route volgen (in het westen hebben we al meerdere landen bezocht). Hierna de auto op de boot richting Iran om vanuit daar via een aantal ‘stan-landen’ weer richting huis te gaan.

Groet Nathalie

ja , ik ga in september voor 2 weken richting port elisabeth voor het cheeta project de 1ste keer ,als het meevalt ga ik terug

Ik ga 2 maart naar Kenia, Thika voor 11 dagen, omdat ik in het bestuur zit van de keniaanse NGO Shade Children Foundation, een kindertehuis dat in april 2010 is opgericht.

16 kinderen vinden daar nu een veilige plek om te wonen en op te groeien. Zie ook www.Shadechildrenfoundation.nl

Ik heb er super zin in!

Wij gaan misschien op huwelijksreis juli/augustus dit jaar naar Kenia. Eerst willen we dan een safari doen om vervolgens op Zanzibar uit te gaanrusten daarvan. Het enige is dat we na een bezoekje aan het reisbureau vandaag toch een beetje schrokken van de prijs… Dus we denken er nog even over na.

In juli/augustus reis ik drie weken samen met mijn vriend door Uganda.

Ik ga op vakantie in Juli met mijn zoon van 15, een week op Safari en 1 week strand. Onze droomreis komt eindelijk uit!!!

Wij gaan 16 dagen, 8 dagen Kenya Highlights en daarna 8 dagen hotel All Inclusive in Mombassa. Prijskaartje ligt rond de 5750 euro met reis en annuleringsverzekering inbegrepen! Maar is once in a lifetime, en een droomreis die in vervulling gaat!

Ja! Na 5 jaar eindelijk weer voet op Afrikaanse bodem. Voorlopige planning: Windhoek-Kaapstad-Durban-stukje Mozambique-Kruger-Joburg.

In 6 weken, moet kunnen toch? Leuk!

Tijs

we waren gereed voor vertrek in december 2010 voor 3 weken Ivoorkust doch door de spanningen aldaar konden we niet vertrekken , ik ben getrouwd met een ivooriaanse ben reeds 8 maal in ivoorkust geweest . als alles weer tot kalmte komt gaan we zeker dit jaar.

1 like

Ik ga in komende zomer 5 weken natregenen in ethiopie! :wink:

Ja. Wij >>> in juni naar Kaapstad en gaan van daar naar Namibie en Botswana .In november 2010 hebben wij een groepsrondreis in Zuid Afrika:SOUTHAFRI gemaakt en dat is heel goed bevallen.