Afrika 2011

Hallo allemaal,

Ik ben Colin en in begin 2011 ben ik van plan om ongeveer een jaar in Afrika te gaan reizen met m’n eigen off-road camper.

Ben van plan te beginnen Door Turkije, Serië en Jordanië en vandaar uit Afrika in.

Ik ben op zoek naar mensen die de zelfde ideeën hebben en ook graag die kant op willen reizen en eventueel mee willen reizen voor een gedeelte van de reis.

De preciese route staat niet vast, en het is de bedoeling om samen een leuke reis te plannen richting Zuid-Afrika. Het hoeft niet het hele stuk zijn, voor een bepaald stuk is ook leuk.

Vraag maar raak als je wat wilt weten.

Groeten, Colin

Dag Colin,

In 2011 langs de oostkust naar Zuid-Afrika staat mij wel aan.
Zeker als we met twee of drie voertuigen samen kunnen. En dan bedoel ik niet altijd in colonne rijden maar wel voor elkaars zekerheid zorgen door kontakt te houden en in elkaars buurt te blijven op de stukken waar dat nu eenmaal wijzer/beter/gezelliger/noodzakelijker lijkt.
Dit jaar rijd ik nog alleen naar West-Afrika en voor 2010 ben ik nog op zoek naar mede-reizigers voor Mongolië en China.
Wat zijn jouw plannen nog voor dit en volgend jaar?
En zouden we onze hoofden niet eens bij elkaar steken om te kijken of we op dezelfde golflengte zitten voor 2011?
Misschien eens naar elkaars auto komen kijken?
'k hoor het wel
Lucas

Heej Colin

Dat klinkt als een heel gaaf plan!! Ik zou graag een stuk met je meereizen. Omdat ik in het onderwijs werk, zit ik dan wel gebonden aan de zomerperiode, maar dan ben ik ook wel meteen een paar weken vrij! Heb je al enig idee waar ergens op de route je dan zit?? Mijn interesse gaat vooral uit naar midden-Afrika, maar ik weet natuurlijk niet wat jouw route en planning is!

Het duurt nog een hele tijd voor het zover is, maar het lijkt me leuk om contact te houden over de plannen!!

Groeten,

Judith (28)

Hoi Lucas

Bedankt voor je reactie.
Voor dit jaar en volgend jaar zijn de plannen vooral veel sparen en de auto in orde maken.
Maar je idee voor 2011 klinkt goed, het lijkt mij zeker goed om met meerdere auto’s bepaalde stukken te rijden.

Ik zal je een privé berichtje sturen met m’n mailadres.

Colin

Hoi Judith,

Ook bedankt voor je reactie.
Je bent welkom om een stuk mee te reizen.
Rond de zomervakantie zit ik gok ik rond Kenia/Tanzania.
Dat is nu ongeveer de planning, maar die kan altijd veranderen.

Maar het is zeker nog een hele tijd voordat het zover is.

Ik stuur je even een privé berichtje met m’n mailadres zodat we makkelijk contact kunnen houden.

Groeten,
Colin