Reisgenoot gezocht voor een fantastische tijd oktober 2011!

Hallo allemaal,

Mijn naam is Kirsten en ik wil half oktober voor onbepaalde tijd naar Afrika. Mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar landen als Mozambique, Malawi en Tanzania maar ik sta in principe ook open voor andere landen! Aangezien ik mijn werk en kamer hier in Groningen op zeg ben ook ik nergens aan gebonden wat betreft tijdsduur!

Mijn voorkeur gaat uit naar zo weinig mogelijk plannen, zelfstandig touren met een jeep, wildlife, cultuur, uitgaan, veel zien, veel doen, vrijwilligerswerk en vooral een heeeerlijke tijd hebben.

Ik ben iemand die goed alleen kan zijn, maar ook van gezelligheid houdt dus 1 of meerdere reisgenootjes zou super zijn! Ik heb geen voorkeur voor geslacht, mits je maar niet ouder dan 30 bent :slight_smile:

Hé Kirsten, allereerst wat grappig dat je ook uit Groningen komt, ik studeer daar! Ik ga vanaf 30 september met een vriendin reizen door Malawi (we gaan eerst vier weken stage lopen), zo’n twee weken reizen we dan samen, daarna ga ik 14 oktober naar de Victoria Falls in Zambia, dit moet heel gaaf zijn en mijn vriendinnetje lijkt dit ook heel leuk.

19 oktober ga ik alleen zelf met een safari mee die vertrekt vanaf de Vic Falls en dan eindigt mijn reis 9 dagen later alweer. Eerlijk gezegd zie ik het soms niet helemaal zitten alleen verder te gaan van Malawi naar de Vic Falls, mijn vriendinnetje blijft nog een tijd in Malawi, want daar start ze 24 okt met een vrijwilligersproject. Ze twijfelt of ze met me mee gaat naar de Vic Falls, omdat ze dan alleen weer terug moet naar Malawi, wat zij ook niet helemaal ziet zitten. Misschien valt er iets te combineren? Zij wil na dat project ook nog weer reizen.

Hopelijk hoor ik snel van je!