Reisgenoot gezocht voor een fantastische tijd oktober 2011!

Hallo allemaal,

Mijn naam is Kirsten en ik wil half oktober voor onbepaalde tijd naar Afrika. Mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar landen als Mozambique, Malawi en Tanzania maar ik sta in principe ook open voor andere landen! Aangezien ik mijn werk en kamer hier in Groningen op zeg ben ook ik nergens aan gebonden wat betreft tijdsduur!

Mijn voorkeur gaat uit naar zo weinig mogelijk plannen, zelfstandig touren met een jeep, wildlife, cultuur, uitgaan, veel zien, veel doen, vrijwilligerswerk en vooral een heeeerlijke tijd hebben.

Ik ben iemand die goed alleen kan zijn, maar ook van gezelligheid houdt dus 1 of meerdere reisgenootjes zou super zijn! Ik heb geen voorkeur voor geslacht, mits je maar niet ouder dan 30 bent :slight_smile:

Hé Kirsten, allereerst wat grappig dat je ook uit Groningen komt, ik studeer daar! Ik ga vanaf 30 september met een vriendin reizen door Malawi (we gaan eerst vier weken stage lopen), zo’n twee weken reizen we dan samen, daarna ga ik 14 oktober naar de Victoria Falls in Zambia, dit moet heel gaaf zijn en mijn vriendinnetje lijkt dit ook heel leuk.

19 oktober ga ik alleen zelf met een safari mee die vertrekt vanaf de Vic Falls en dan eindigt mijn reis 9 dagen later alweer. Eerlijk gezegd zie ik het soms niet helemaal zitten alleen verder te gaan van Malawi naar de Vic Falls, mijn vriendinnetje blijft nog een tijd in Malawi, want daar start ze 24 okt met een vrijwilligersproject. Ze twijfelt of ze met me mee gaat naar de Vic Falls, omdat ze dan alleen weer terug moet naar Malawi, wat zij ook niet helemaal ziet zitten. Misschien valt er iets te combineren? Zij wil na dat project ook nog weer reizen.

Hopelijk hoor ik snel van je!

Hey! Ik ben een meid van bijna 18jaar en zou graag naar afrika willen, ik ben gestopt met mn studie, en heb daar door alle tijd! En die zou ik heel graag willen benutten met vrijwilligerswerk en een beetje reizen. Ik heb nog geen indee naar welk land, maar alles is goed als het maar goed geregeld is :slight_smile: en ik woon ook vlakbij groningen haha.
Ik zou graag want met kinderen of dieren willen doen, en natuurlijk veel te zien krijgen van het land. En dan wil ik graag voor 2-3 maanden.
Groetjes! stuur me een berichtje als je meer wilt weten :slight_smile:

En wanneer zou je heen willen gaan dan? Ik vlieg nl 1 november al!

Nog geen idee, maakt mij niet zoveel uit. Hoe oud ben je? en wat zijn jou plannen? hoeveel tijd wil je steken in vrijwilligers werk? enz telll me!

  1. En mijn plan is vooral om niet al te veel plannen te maken haha. Dus dat zie ik allemaal wel als ik daar ben!

okee, ik zoek nog even verder! Veel succes en plezier in ieder geval!!

Hey Kirsten…
Ik ben 1 november in Tanzania en wil dan met de trein naar Zuid Afrika… Door Zambia/Zimbabwe…Ik wil zowieso naar de Victoria falls, je kan daar ook bungeejumpen… en ik wil een maand lang door Zuid Afrika reizen aangezien daar heel veel te zien valt… Met kerst en oud en nieuw ben ik dan ook in Zuid Afrika en begin Januari ga ik naar Sri-Lanka aangezien ik op doorreis ben… Ik ben 24 jaar…

Groetjes Sanne

He Sanne!

Leuk dat je reageert! En hoe lang wil je door Tanzania reizen dan? Vast niet zo lang als Zuid-Afrika je eind bestemming is? Ik heb niet echt een plan, maar denk wel dat ik het bij Tanzania en Malawi wil laten, omdat daar genoeg moois te zien is en al die visums etc zoveel geld kost!

Nou ik hoor wel van je! Zou wel gezellig zijn als we nog kunnen meeten!

Groetjes