Hallo iedereen,
Ik wil graag begin 2013 door afrika reizen dus ik ben op zoek naar een reisgenoot! of reisgenoten
Ik had eerst een planning in mijn hoofd maar deze kan helaas niet door gaan…
Vandaar dat ik nu dus een nieuw plan aan het bedenken ben!
Ik zou graag een aantal afrikaanse landen bezoeken zoals bijvoorbeeld ethiopie, uganda, mozambique en eindigen in zuid afrika.
Ik wil deels georganiseerd en deels zelfstandig omdat ik denk dat je op deze manier makkelijk alle “hoogtepunten” kan bekijken en daarna gewoon lekker zelf op je gemak verder kan kijken wat je wilt doen.
Ik eindig zelf in zuid afrika waar ik voor een maand of 2/3 zal blijven en mee zal werken aan een wildlife conservation project. Mocht je dat ook leuk lijken ben je natuurlijk altijd welkom om mee te gaan Maar in ieder geval voor de andere landen zoek ik een reisgenoot!
Ik ben van plan (zonder zuid afrika mee te tellen) zo’n maand of 3 te willen reizen.
Ik ben op zoek naar het liefst een vrouwelijke reisgenoot tussen de 23 en 34 jaar. En ook graag een ervaren reiziger
Lijkt het jou leuk om mee te gaan? Stuur me dan een berichtje!
Mooie plannen, ben benieuwd hoe het staat met de vormgeving ervan.
Ik ben Benny, 26 jaar en kom uit Den Bosch(Nederland). Ik wil medio februari 2013 naar Africa. In 2009 heb ik voor 3 maanden vrijwillgerswerk in Kenya gedaan(straatkinderen), super ervaring, daarna gereisd door Tanzania, Zambia en toen Kaapstad. Verder heb ik de laatste jaren door Bolivia, India, Nepal , Vietnam, Cambodja en Thailand gereisd.
in 2013 ga ik nu graag voor 3,4 maanden vrijwillgerswerk doen in een land in Oost-africa( Oeganda, Tanzania, Zambia of Malawi.) Daarna 3 maanden reizen om te eindigen in Kaapstad om vanuit daar door te vliegen naar Azie.
Ik weet helemaal niet hoe vast jou plannen staan, maar de periode waarin wij willen vertrekken is gelijk! Ik ben benieuwd
Ik zoek mede reizigers voor een trip met de auto door o.a. marokko, Mauretanie, Senegal, Guinee en Burkina Faso in dezelfde periode. Heb jij toevallig nog interesse?
Hey, vet plan! 30 januari vlieg ik naar Khartoum/Sudan. vanaf hier reis ik naar ethiope,kenya,tanzania,malawi,mozambique om vervolgens aan te komen op mijn droom bestemming; madagascar. als het klikt kunnen we misschien samen reizen in een land(en).
ik heb verder niets gepland behalve mijn vliegreis heen dan : ) Ik heb wel wat ervaring met reizen, mijn laatste grote reis was 5 jaar terug, half jaartje zuid afrika. waar ik verschillende vrijwillegers projecten heb gedaan en veel van het land heb gezien.
groetjes Tom van den hurk