Advies reis Thailand

Hallo,

volgend jaar willen we met onze kinderen (9 en 10) 3 weken naar Thailand. We hebben een aantal ideeen van wat we willen gaan ondernemen.
omdat de kinderen gek zijn van dieren willen we naar de tijgers bij de monnikken, een tocht met olifanten maken, de dierentuin in Chian mai bezoeken en nog wat andere dingen doen.
voor de cultuur bezoeken we natuurlijk bangkok, de drijvende markt, de longneck’s en andere bezienwaardighden.

wie kan ons tips geven van de do’s en dont’s met kinderen in Thailand.

do’s en dont’s met kinderen in thailand wel dat is moeilijk te zeggen dat hangt voornamenlijk van de kinderen af maar er zijn maar weinig don’t en veel do’s
buiten de bezoeken die je gepland hebt met dieren zal je merken dat de thai gek zijn met kinderen vooral als ze uit een ander land komen je zult nog achter je kinderen aan moeten als ze weer ergens voor uitgenodigd worden :slight_smile:
gewoon gaan en ga daar zien wat je intresant lijkt probeer niet alles in een keer te zien want dan ben je alleen maar aan het rennen en het vliegen doe het relaxt en jullie zullen ook verliefd op thailand worden

groet dirk

Ik weet dat in de dierentuin te Bangkok,attracties zijn voor de kinderen,een schow met olifanten en een soort Luna-park.g.s

In het Siam Paragon shoppingmall in Bangkok zit een prachtig zee aquarium. mooiste die ik ooit gezien heb!

De tijgertempel is geweldig, zorg dat je er rond 12 uur bent ( wij hebben een scooter gehuurd en er vanaf Kanchanaburi naartoe gereden.)voor de horde toeristen. Je loopt dan mert de monnik + tijger+ bvrijwilligers mee naar de Canyon waar de andere tijgers al zijn om mee op de foto te gaan. Ze gebruiken je eigen toestel dus zorg voor genoeg ruimte op je kaart!

Tijgertempel raad ik af, de dieren zijn zwaar gedrogeerd en rijden op olifanten is ook niet echt diervriendelijk.
Waarom ga je in Kanchanaburi niet naar Erawan np, daar zie je aapjes in het wild.
Khao Sok np is ook een belevenis voor kinderen!

Ik ken verschillende olifanten kampen waar deze dieren goed worden verzorgd,diervriendelijk??tjaaa???Of de olifanten dit leuk vinden laat ik in de midden,maar we kunnen deze mensen hun bron van inkomsten toch niet afnemen Inge??"het mes snijdt langs twee kanten"Ik ben wel met je eens over de watervallen o.a:Erawan* echt mooi en rustgevend.gegroet:georgessiam.

Iedereen al bedankt voor de reacties. Ondertussen hebben we onze tickets geboekt en gaan we druk aan de gang met het uitstippelen van de reis. We gaan het rustig aan doen en nemen er gewoon de tijd voor. Dat we niet alles kunnen gaan zien is ons al duidelijk geworden.