Advies over bezichtingen

Hallo allemaal,

Binnen 4 weken vertrek ik samen met mijn vriend voor 3 maanden richting Zuid-Oost Azië. We vliegen op Bangkok en we willen graag door Thailand, Vietnam en Cambodja reizen om dan na 3 maand van uit Bangkok terug naar huis te keren.

Voor het eerste deel in Thailand zijn we van plan om vanuit Bangkok naar Chiang Mai te reizen, via allerlei tussenstops. Hier hebben we ongeveer een maand de tijd voor. Maar als we de reisgidsen bekijken, willen we alles zien en doen, maar dat gaat jammer genoeg niet…

Kunnen jullie ons helpen en ons bepaalde dingen (steden, nationale parken, tempels, …) aanraden die we zeker moeten zien/doen/bezoeken? (of juist niet…)??

Alvast heel hard bedankt!!

Ingeborg

wel ik zou zeker kachanaburi (bekend van de bridge on the river kwai) en omgeving gaan bezoeken met oa de erawan watervallen ook de 2 oude hoofdsteden ayuthaya an sukothai zou ik bezoeken (oude tempel ruïnes) en mocht je 1 van de 2 willen overslaan zou ik ayuthaya overslaan dit is de bekendste van de 2 maar de omgeving van sukothai is veel mooier in de omgeving van chiang mai zou ik Pai en Mae hong son bezoeken om vervolgens via chiang rai de grens over te gaan
je hebt hier een maand voor zeg je wel dat is goed te doen plan niet te veel en go with the flow dat is de beste manier om te genieten van een mooie reis en neem ook genoeg rust anders sta je naar een schitterende tempel te kijken en denk je tja wel aardig omdat je al zo veel moois hebt gezien