een vriend van mij is in noorwegen gaan wonen omgeving Nordfjordheid? zal het vast verkeerd schrijven.
nu wil ik in september met de auto een bezoekje bij hem brengen wie o wie heeft er ervaring mee en weet een leuke manier om daar te komen wat geen honderden euros kost?
Dank je wel voor je reactie ja ik ga zeker een vriend van mij woont er nu en heb beloofd in september te komen
Ik ga waarschijnlijk over met de stenaline
Hoi
Tegenwoordig gaat er een goedkope boot van Denemarken (Hirtshals) naar Noorwegen (Kristiansand) zie http://fjordline.com/
Veel plezier het is een geweldig land!
Heb eens zitten vergelijken en scheelt op Hirtshals to Larvik in juni precies € 1,00, das niet echt de moeite… Geen idee of het op andere routes wel veel scheelt.
Mijn zus bespaarde 300 euro afgelopen juni. Wij hebben toen geboekt voor haar omdat ze zelf geen Noors leest.Natuurlijk kan dit voor aankomend jaar verandert zijn. Je moet niet alleen de site taal aanpassen maar de echte .no site nemen. Soms is de Deense goedkoper. Zo is het voor mij ook goedkoper met de Klm vanuit Noorwegen te boeken ipv Nederland. >>> Nou scheelt het natuurlijk dat ik in Noorwegen woon.
Ook dat scheelt voor mij niets, misschien dat het voor jou wel veel scheelt als je echt vanuit een Noors ip-adres boekt. Noorse site is wel prettiger boeken dan de .com
Onderstaande boeking komt voor mij uit op 1990 nok, je zou het voor de aardigheid eens vanuit Noorwegen moeten proberen.
Pris for reisen:1990,00 NOK Produkt: CAMPING-/BOBILPAKKE
Avreise: Hirtshals - Larvik
3. juni 2011 (en op 30 juni retour) Avg. kl: 1245 Ank. kl: 1630 Skip: SuperSpeed2 Reisende: 2 stk Sitteplasser:
Kjøretøy: Vanlig bil, max 2m høy
Campingvogn, max 2,6 m høy(Caravan heb ik op 6 meter gezet, auto gewoon standaard laten staan)
ps. Wonen in Noorwegen… Heb ik ook al een paar keer overwogen, maja schijn daar ook werk te moeten vinden enzo…
Ik heb de datum gebruikt die jij ook had en dan kom ik op hetzelfde bedrag uit als jij. Misschien zijn de prijzen aangepast voor aankomend jaar of misschien ligt het aan de datum. Maakt ook niets uit, afgelopen seizoen scheelde het veel om rond te shoppen.
En wonen in Noorwegen is erg mooi, maar heeft ook zo zijn nadelen. En ja , ook hier moet je werken. Kon het maar anders , nietwaar ?:zon02:
groetjes Els