In april zal ik voor het eerst naar Japan op reis gaan. Ik zal een week verblijven in Tokio en overnacht daarna 1 avond in Hakone om vervolgens naar Kyoto te gaan waar ik een week zal verblijven. Nu vroeg ik mij af wat te doen met mijn bagage tijdens mijn trip in Hakone? Het makkelijkste lijkt het mij om mijn bagage achter te laten in een kluis op station odawara maar vraag mij af of daar genoeg ruimte voor is?
Ik had gelezen dat het ook mogelijk is om je bagage vooruit te sturen? Hoe gaat dit in zijn werk en waar kan ik dit doen? Is het ook mogelijk om de bagage naar Kyoto station toe te sturen ipv een specifiek adres ivm met het boeken van een airbnb?
Ik sta voor dezelfde keuze. Wij laten de bagage in Tokyo via Takuhaibin (de landelijke service) vanaf ons hotel in Tokyo naar ons hotel in Osaka versturen. Ik heb begrepen dat dit vrij makkelijk te regelen valt. We doen het twee weken eerder ook op het traject Kanazawa - Nagano (terwijl wij met de bus door het binnenland reizen).
Op Odawara heb je idd kluizen, maar het gaat om een beperkt aantal en vol is vol. Als je een reservering hebt staan in Tokyo, kan je alvast daar eea nagaan hoe of wat qua kosten enz.
Hoi, ik heb er meerdere malen van gebruik gemaakt. Ik zou gewoon de bagage laten bezorgen op een moment dat je zeker weet dat je in je AirBnB bent. Je kunt het tijdstip uitkiezen, ook in de avond. TA-Q-BIN | YAMATO TRANSPORT
Het is ook mogelijk om bij de dichtsbijzijnde convenience store (24u open) te laten bezorgen. Of een van de convenience stores in of rond Kyoto station