Adventure tours Australia (in Nieuw zeeland)??

Hallo,

Ik ben mij aan het orienteren op een georganiseerde reis naar/in Nieuw zeeland en uitgekomen bij adventure tours australia. Zij hebben ook verschillende reizen in Nieuw zeeland en ik zou graag de 23 daagse all Nz tour doen.

Heeft iemand ervaring met deze organisatie (al dan niet in nieuwzeeland) of heeft iemand deze tour gedaan. Ik hoor graag jullie ervaringen.

Oja, deze reis wordt ook door Askja aangeboden

Groetjes wendy

Hallo Wendy,

Ik zie dat je al een hele tijd geleden een berichtje hebt geplaatst weet niet of je al gereisd hebt of dat je nog gaat reizen of wat dan ook.

Mocht je nog niet geweest zijn. Mijn ervaringen met adventure tours is erg goed. In Australie ben ik met hen 2x geweest 1x van Melbourne - Sydney en 1x van Adelaide naar Alice Springs. Bijde tours waren helemaal top. In Nieuw Zeeland heb ik toen alles op eigen vervoer gedaan.

Heb dus nog geen tours gedaan in Nieuw Zeeland maar dat zal niet heel veel verschillen. Overigens in Januari ga ik weer naar Australie en Nieuw Zeeland ben weer van plan om met hen te gaan toeren de 23 daagse tour is een hele grote kanshebber overigens.

Grz. Jorg