Groepsreizen Nieuw-Zeeland

Hallo allemaal,

Ik ben al jaren bezig om een reis naar Nieuw Zeeland te plannen…
(Ga dan ook eens zal je denken…LOL!!!)
Na ja ik ben al een poosje(ruim 2 jaar al weer) op zoek naar groepsreizen…maar zelfs op de vakantiebeurs kan ik nergens een groepsreis vinden… Ja met campers etc…
Maar das niet mijn ding…
Overal ter wereld heb je groepsreizen en/of singlereizen etc…
Maar niet naar Nieuw Zeeland…
Kan iemand mij misschien helpen om deze te vinden of bestaan deze idd nog niet naar mijn idee…

Alvast bedankt!

Groetjes QuietSoul

Hallo quietsoul,

Ik weet niet wat je precies voor een groepsreis zoekt maar probeer het eens bij Djoser, Askja, Kuoni, kiwi experience, Stray of Adventure tours nz (met deze laatste heb ik afgelopen jaar een volledige rondreis gemaakt door NZ) volgens mij reizen al deze organisaties met (luxe)bussen (dus geen campers), overnacht je in goede accomodaties en hebben ze uitstekende tourgidsen.

Hopenlijk heb je hier iets aan. Zoniet, kun je dan iets specifieker zijn in wat je wel en niet verwacht van een groepsreis, dan kan ik je waarschijnlijk een passender advies geven.

Wendy

Kia ora QuietSoul,

Drie jaar terug ben ik zelf met Haka Tours (www.hakatours.com) gegaan en ben toen 26 dagen met hen op pad geweest. Zij bieden rondreizen aan in kleine groepen (max 16 pers). De meeste reizigers daar reizen alleen en ze komen overal in de wereld vandaan. Zo zat ik in een groep met twee Spaanse broers en twee Britten (die elkaar van te voren niet kende).

Tijdens de reis heb ik gemerkt dat ze erg flexibel zijn; als je iets wilt zien, wat niet op de planning stond, dan maken ze gerust een ommetje voor je.

Als je mij helpt met mijn onderzoek over avontuurlijke groepsreizen naar Nieuw Zeeland, dan kan ik wellicht nog een korting voor je lospeuteren daar :).

Als je interesse hebt, stuur me dan een mailtje: rbroeck @ gmail.com

Cheers,
Ralph

Wij zijn verleden jaar met Djoser naar Nieuw Zeeland geweest.Is heel goed meegevallen en ik vond het programma ook heel goed.Je kan het videoverslag en de foto’s alsook de route bekijken op mijn website:

http://home.scarlet.be/guidokestens/nieuw%20zeeland.html

Nog een prettige voorbereiding met uw reis en nog vragen mag U me altijd terugmailen

Guido

Hoi,

Jaren geleden heb ik een groepsreis NZ gedaan met Connections. Persoonlijk vind ik een internationale groep wel leuk.

Veel plezier!

Connections is inmiddels veranderd in Topdeck, nouja alleen wat betreft de adverture tours voor 18-30’something. Zoals Kiwikoala al schrijft; internationale groep, is mij ook erg goed bevallen!