Adressen bouwspeciaalzaken

Hallo allemaal.

Ik ben nog steeds druk bezig te kijken wat nu de beste optie voor mij is om in mexico te gaan starten, iedereen die mij daarbij wil helpen ben ik zeer dankbaar, ik ben opzoek naar adressen en nummers van bouwbedrijven en groothandels van gipspleisters en cementpleisters.
Alles een beetje in de regio van Yucatan, ben van plan over 1,5 maand een trip te gaan maken en zou dan het liefst een heleboel zaken willen bezoeken.

Wie kan er helpen???

Groetjes Patrick

Als je naar Cancun, Merida of Playa del Carmen gaat kun je naar Boxito of bijvoorbeeld Home depot gaan. Indien je een auto huurt zijn er rondom deze megawinkels ook veel locale bouwbedrijven te vinden.

Succes!

Dank je Karen, en de lokale aannemers halen die hier ook hun materialen of is dit voor particulier? Weet je misschien ook hoe de prijzen daar liggen?
Zijn er nederlandse aanemers actief in die regio?
O ik wil zoveel weten maar zal toch zelf eerst snel weer op marktonderzoek moeten gaan, cozumel, wat is dat trouwens prachtig mooi daar!!!

Groetjes Patrick

Hallo Patrick,
Ik woon zelf in Cuernavaca en kom vaak in Home depot maar ik zie die zaak als een Gamma maar dan een stuk groter ,ik ken de situatie in Playa del Carmen niet zo maar ik denk dat je het toch bij de echte groothandels moet zoeken. Ik denk niet dat je veel vindt op internet het beste lijkt mij om het telefoonboek te pakken en eens rond te bellen. Ik denk dat je dan heel wat wijzer bent.
Groeten
John

Voor aannemers heb je aparte prijzen in Home Depot, maar verwacht er niet teveel van. Als je even ter plekke op zoek gaat of in telefoonboek rondzoekt kom je vaak wel goedkopere/betere zaken tegen.

hay ik ben net bij de site,
maar meschien kan ik je helpen, wat zoek je precies?

Beste Tony,

Ik zoek adressen van bouw speciaal zaken voornamelijk gericht op afwerking, alle in de buurt van Cancun met een straal van ong. 200 km. ook ben ik op zoek naar hoe de prijzen liggen in de afwerk sector, dit dan wel voor afwerking op hoog niveau, stukwerk en schilderwerk.

Groetjes en geniet allemaal van de zon…:zon02: