Vanaf 12 september reis in met mijn kersverse echtgenote 3 weken door Zuid-Afrika. Nou hebben we alle accomodaties al geboekt, maar we zijn nog wel op zoek naar wat leuke activiteiten.
In verschillende reisgidsen en boekjes zien we wel wat dingen, maar ben meer op zoek naar ervaringen van anderen…
-
Sharkdiven te doen in September?
-
Ballonvliegen lijkt me erg mooi, maar we zijn maar 1 dag in Oudshoorn…
-
Golfbanen heb ik al bekeken, gaan we wel een rondje op spelen
-
Wat zijn de leuke activiteiten in Kaapstad, daar zijn we in het begin ruim 3 dagen…
Dank alvast!
Trouwens wij hebben ook het boek Zuid-Afrika Navigator van de ANWB gekocht. GEWELDIG boekje wat zeker mee gaat. Hier staat echt van alles en zeer overzichtelijk in. Als je bij de ANWB bent vraag dan naar het boek, dan kan je deze even inkijken.:dag:
Hoi Shiantry,
Hartelijk dank voor deze lijst met ideeën. Wat hebben jullie gedaan van deze lange lijst?
Gr. Michael
Wij zijn nog nooit in Afrika en al helemaal niet in Zuid-Afrika geweest. Wij hebben vorig jaar onze reis al gepland voor oktober/november vandaar al die URL’s. Maar zij geven je een zeer goed beeld van wat er allemaal te doen is rond de Westkaap.
Mijn Eega wil graag een meeting met de great white sharks, ik wil graag zeilen rond om de Kaap de Goede Hoop.
Ben nog bezig met plannen :zon02: