Actieve vakantie Juli-augustus

Hee!

Door wat onverwachte omstandigheden moest ik helaas mijn vakantieplannen omgooien, wat nu geresulteert heeft in een nog ongeplande vakantie.

Het lijkt me erg leuk om ongeveer 2 weken te gaan interrailen, maar ook een weekje een mooie stad bezoeken lijkt me erg gaaf. Zijn er mensen die ook wat in deze plannen zien of die misschien nog andere gave plannen hebben?

Helemaal vergeten, maar ik zal nog even wat over mezelf vertellen. Ik ben Iris, 20 jaar en ik hou van reizen. Afgelopen jaren heb ik vrijwilligerswerk gedaan in Griekenland en Canada, maar helaas is dit jaar het budget wat kleiner en de tijd wat korter. Desondanks lijkt me me erg leuk om weer wat nieuws van de wereld te zien. En aangezien in je eentje ook maar zo alleen is, hoop dat ik er nog meer mensen zijn die nog niets gepland hebben.

Groetjes, Iris

Ik heb je een pm gestuurd als het goed is. :wink:

Hai Iris!

Ik ga ook interrailen, zo rond eind Juli tot eind Augustus. Het eind doe ik samen met m’n zusje maar de eerste twee weken ga ik alleen. M’n plan was naar Oostenrijk, en vooral naar Slovenie te gaan, want daar kun je super goed raften, bergbeklimmen en paardrijden! Wil een actieve vakantie maar heb helaas niet zo veel vriendinnen die nog niets hebben gepland en die ook van actieve vakanties houden.

Ben trouwens 24, heb al heel wat gereisd en ben ook niet bang om alleen te gaan, maar vooral in Slovenie lijkt het me leuker met z’n tween. Ben net afgestudeerd in Politicologie, woon nu 4 jaar in Amsterdam en ga nu een Master doen in Wageningen.

Groetjes,

Loulou

Groetjes

Hee!

Sorry voor mijn late reactie.
Wanneer wat jij precies van plan om weg te gaan? Het lijkt me erg leuk om is wat ideeën te wisselen.

Groetjes, Iris