Actieve reis in Italië

ik ben niet op zoek naar een reisgenoot. Ik ben eigenlijk nieuwsgierig of er meerdere mensen tussen de 25 en 39 jaar zijn die ook een active reis bij Labyrinth naar Italië hebben geboekt. Ik vertrek zelf op maandag 30 juli.

Groetjes Chantal

Hoi Chantal,
Ik zag toevallig jouw oproep. Ik heb idd ook die reis geboekt. Ben afg. jaar voort eerst meegegaan met Labyrinth r Oostenrijk. Prima week gehad! Ben benieuwd oft ook zo wordt in Limone.

Hoi,

Het is voor mij de eerste keer dat ik met zo een reis meega. Moet zeggen dat ik het wel heel spannend vind. Wat ik me afvraag, moet je nog een keer overstappen of zit je meteen in de bus die naar Italie gaat? Ik stap zelf in amsterdam op en jij? Het weer in Italie is in ieder geval beter dan hier dus dat is al een mooi begin van de vakantie!!

[quote=“chanv, post:3, topic:30309”]

Hoi,

Het is voor mij de eerste keer dat ik met zo een reis meega. Moet zeggen dat ik het wel heel spannend vind. Wat ik me afvraag, moet je nog een keer overstappen of zit je meteen in de bus die naar Italie gaat? Ik stap zelf in amsterdam op en jij? Het weer in Italie is in ieder geval beter dan hier dus dat is al een mooi begin van de vakantie!!

Hé daar,
Ik stap op in Heerlen. (mits betaling goed verlopen is heet dat) Denk niet dat jullie over moeten stappen.
Als je dit voort eerst doet, ist best wel ff spannend ja, maar je zult zien dat 't wel los loopt allemaal. Gewoon op je af laten komen.

Hoi! Ik zal het onthouden, gewoon op me af laten komen!! Ik hoor ook altijd een hoop positieve verhalen over dit soort reizen. Het weer is in ieder geval een stuk beter dan in Nederland, dat is alvast een pluspunt!