ACTIE voor maandverband aan boord!

Dames en heren opgelet!

Doe mee aan de internationale actie om maandverband in de toiletten van de vliegtuigen te krijgen! Notabene bij de (domestic flights van de) Iraanse vliegmaatschappij is er altijd een ruime hoeveelheid van aanwezig aan boord!

Ik formuleer mijn suggestie als volgt:
ik verpak het in een observatie:
Bij de KLM is er bijv. altijd een “Amenities Box” in de toiletten aanwezig. Ik schrijf dan (evaluatieformulieren op aanvraag bij de purser verkrijgbaar):

“There were no sanitary towels for ladies available in the Amenities’ box in the toilets of the aircraft”>>>

Goh RosaArbil, zit nu de bovenste vier posts te lezen van je en op de één of andere manier speelt KLM telkens een rol… Is er iets voorgevallen of is het gewoon toeval :smiley:

Cheers!

Ik doe onderzoek naar en voor KLM…

Sorry, Alex,
Maar meer kan ik er echt niet over zeggen…

V.w.b. deze “actie”: ik heb dit eens eerder gedaan en dan op boeddhistische centra. Het is een leuke actie om te doen want vaak heeft men er gewoon nog nooit bij stil gestaan en vindt men het meteen een goed idee: een dankbare “actie” dus!

Je kunt beter eens een onderzoek doen,waarom mensen zoveel klachten hebben over Klm!!Ben vroeger altijd een trouwe klant geweest van deze maatschappij!gegroet:georgessiam:chin:

Hebben mensen zoveel klachten over KLM?

Idd! zie maar ervaringen met vliegmaatschappijen klm!Ik was vroeger klant van klm,maar als je van vriendelijkheid of fatsoen kunt spreken dan moet er nog hard aan gesleuteld worden aan hun mentaliteit.Maak daar eens een topic vraag van met als titel:waarom gaan onze klanten weg?gegroet:georgessiam.

Ik zou zeggen: solliciteer maar.

Doe je toch een tampon in. Kun je tot 12 uur inhouden…

Sorry hoor, maar een tampon is geen stop. Na een aantal uur (meestal minder dan 12 uur) beginnen die dingen door te lekken…

Mandverband in vliegtuigen? Ik neem mijn eigen tampons wel mee. Ik denk dat als je die dingen vrij verstrekt, mensen er binnen de kortste keren misbruik van gaan maken. Of dat ze in een melige bui door het chemisch toilet verdwijnen, met allerlei voorstoppingen op de koop toe.

Alle vliegtuigen op binnenlandse vluchten in n.b. IRAN hebben maandverband aan boord in de toiletten. Waarom veel andere vliegtuigen niet?? Er is toch ook wc-papier en zeep?

Op mijn werk ligt ook WC papier een zeep, maar daar zijn ook geen tampons en maandverband te vinden.

Bij de kroeg om de hoek is ook WC papier en zeep, maar daar zijn ook geen tampons en maandverband te vinden.

Er zijn gewoon dingen die ik belangrijker vind dan tampons en maandverband. Als je dan toch extra service gaat bieden, deel dan een flesje water uit aan het begin van de vlucht. Een enkele maatschappij doet dit al, maar bij het merendeel van de vluchten blijft het behelpen wanneer het niet lukt eigen water mee naar binnen te smokkelen.

Het zou wellicht zinvoller zijn als ze in Iran meer geld zouden besteden aan het onderhoud van de vliegtuigen ipv geld uit te geven voor maandverband.
Neem aan dat vrouwen dat zelf wel mee kunnen nemen toch ?

Don’t trust anything that bleeds for three days and doesn’t die

http://img690.imageshack.us/img690/2859/devilishp.gif