accommodaties en excursies boeken in Thailand

Hallo!

Overal lees ik dat het zo makkelijk is om accommodaties en excursies in Thailand te boeken. Maar hoe doe je dat eigenlijk?
Waar doe ik dat en hoe weet ik naar wie,waar enz ik toe moet?
Wie kan mij helpen?
groetjes!

Loop gewoon een hotel/ guesthouse binnen, vraag of ze plaats hebben en wat het kost en vraag of je eerst de kamer mag zien! Verder niets! ( De kamer eerst bekijken vinden zij echt niet gek!) excursies ect zijn altijd te boeken, of bij het hotel/guesthouse waar je verblijft en anders sturen ze je wel naar iets/ iemand toe die het regeld,of wijzen ze je op het bureautje die het kan regelen.

Gr Peter

Ik dacht hetzelfde toen ik naar Thailand ging, maar het is echt zo simpel! Op elke hoek van de straat zit wel een bureautje waar ze eigenlijk alle meest voorkomende excursies wel aanbieden. Het kan gewoon niet missen, die bureautjes zijn zo opvallend!
Als ik geen zin had om op de plek van mijn bestemming nog naar een hotel ofzo te zoeken, zocht ik gewoon onderweg alvast wat op en belde ik (op de dag zelf dus) om te vragen of ze nog plek hadden. Maar gewoon zelf binnenlopen werkt bijna altijd!

Goede websites om een kamer te boeken vind ik: www.bookings.com, www.agoda.com, www.latestays.com

Uhhh, moet www.booking.com zijn :wink:

bedankt voor de reacties! dus allemaal goed te doen? nou das fijn! en moet je bij die bureautjes ook afdingen op excursies?

Ook de meeste taxi chauffeurs hebben een breed assortiment aan excursies…

hoi hoi

je kan als je wilt ook gewoon hiervandaan een reisleider/ gids inhuren

dan kan hij daar alles regelen

je geeft hem gewoon aan wat en waar je wat wilt zien ,en van daaruit ga je verder

als je wilt kan ik je wel helpen aan een gedipl. en betrouwbaar iemand

veel succes dick

Alle gewenste excursies kun je in Thailand bij een locale reisorganisatie boeken. Geef je er de voorkeur aan om de excursies voor vertrek naar Thailand al geregeld te hebben, dan kun je de excursies natuurlijk ook vooraf boeken bij een Nederlandse of Belgische reisorganisatie of via internet.