Abu Dhabi

Hallo. Ik ben een Nederlandse vrouw die 2 jaar geleden geëmigreerd is naar Egypte, Hurghada. Ik heb nu het plan om te emigreren naar Abu Dhabi. Er zijn volop werk mogelijkheden voor mij. Kan mij iemand vertellen wat het inhoudt op naar deze stad te verhuizen , waar ik rekening mee moet houden, hoe ik een visum moet regelen etc etc etc. Alle informatie is welkom!

1 like

Hoi,

Ik denk dat het best easy is om in Abu Dhabi te leven. Zo lang je maar niemand beledigd (Moslim of niet) zal je nergens last van hebben. De mensen zijn uitermate vriendelijk. Een werk visum kun je krijgen maar iemand moet je van daar uitnodigen (werkgever). Check de ambassade.

Succes… indien je daar al werkt en woont vergeet mij niet uit te nodigen dan :wink:

mvg,
mo

Hallo Lillian, Abu Dhabi is superleuk om te wonen en te leven, van alles te doen en alles heel relaxed, je kan mooie trips maken naar alle Emiraten.
Het visum etc dat duurt wel een tijd veel papierwerk.
Het zou handig zijn dat je eerst op vakantie komt, met toeristvisa mag je 30 dagen blijven en je dan al eens orienteert op werk of al
gesprekken kan regelen. Als je een bedrijf achter je hebt gaat het allemaal wat makkelijker.
Succes,
Bettina

1 like