aanvraag whp

hallo

ik ben wilco en ben van plan om volgend jaar een half jaar in canada te gaan werken.
ik heb al het een en ander uitgezocht over de verschillende visa’s en mijn vog aangevraagd en inmiddels binnen.
ik kwam uit op een working holiday visum alleen nu is mijn vraag moet ik een visumbureau inschakelen of is het aanvragen van een visum ook goed zelf te doen?

Volgens de site http://www.canadainternational.gc.ca start de openingsdatum voor visa aanvragen begin 2013 is het verstandig om dit af te wachten of nu een visumbureau in te schakelen en later niet achter de feiten aan te lopen?

ben benieuwd! alvast bedankt voor reacties

groetjes wilco

Het is zelf ook goed te doen, aangezien je niet zoveel hoef in te vullen en er ook geen moeilijke papieren nodig zijn. Gewoon een kwestie van goed lezen. Daarnaast zijn er genoeg mensen hier die je dingen kunnen uitleggen indien je iets niet snapt.

Wat je nu al kunt doen is het aanvragen van een VOG en alvast de juiste pasfoto’s laten maken. Dan als de boel opent kun je in een dag alles wel op de post hebben. Succes met de aanvraag!

oke bedankt voor je reactie!

dan wacht ik af tot de papieren online komen en ga ik het zelf proberen.

groeten