Aantal vraagjes rondreis Argentinië okt/nov '15

Hoi Allemaal,

Ook ik heb een planning om volgend jaar rond te reizen in Argentinië.
Ik lees al een tijdje mee op het forum waar ik erg enthousiast van wordt. Toch heb ik nog een aantal vraagjes.

Ter info. Ons voorkeur gaat uit naar zo min mogelijk lange bus reizen, het liefst rijden we met een eigen auto en zijn geen enthousiaste wandelaars. De reis gaat ongeveer 25 daagjes duren.

[ul]
Ik begreep uit een topic dat Ushuaia prachtig is maar als je rondtrekt in El Calafate het soort gelijke al tegen gekomen bent?
[/ul]

[ul]
Uiteraard willen we El Calafate, Puerto Madryn & Bariloche bezoeken. Welke volgorde raden jullie aan? We willen zowel naar Salta als Buenos Aires dus graag advies uit welke richting het handigst is. En uiteraard met welk vervoer?
[/ul]

[ul]
Aansluitend op mijn vraag hierboven dacht ik aan van Bariloche naar Salta te gaan. Is dit een leuk stuk met een huur auto?
[/ul]

[ul]
Ik zie in veel reizen dat er gevlogen wordt vanuit Salta naar Iguazu. Is dit een te lang (saai?) stuk voor met de auto?
[/ul]

[ul]
Zijn de tussen vluchten een beetje betrouwbaar qua planning? Niet te veel vertragingen/annuleringen?
[/ul]

[ul]
Tren Patagonico is er een tijdje tussen uit geweest dacht ik? Maar deze rijd nu wel weer gewoon volgens schema?
[/ul]

Alvast bedankt voor de moeite! :slight_smile: