Aantal maanden werken en daarna reizen

Beste mensen,

Op het moment ben ik mijn reis aan het plannen naar Nieuw-Zeeland medio eind September. Hier wil ik eerst een aantal maanden gaan werken, het liefst op een boerderij.
Vervolgens wil ik het land nog verder gaan verkennen!

Ik vroeg mij af of er nog mensen zijn met hetzelfde idee of mensen die nog handige tips voor me hebben!

Ben benieuwd!

Cheers

Bart

Ik heb je topic even verplaatst naar het onderdeel van het forum over accomodatie.
In de sticky bovenaan vind je in ieder geval al wat eerste informatie.

Succes!

Hooi Bart, ik vlieg volgendeweek naar NZ en ik heb het zelfde idee als jij. Heb je al werk gevonden?

Gr Jack

Hoi Jack,

Ik heb nog geen werk gevonden voor NZ. Wel heb ik via immigration NZ een werkvisum geregeld. Zodra je dit gedaan hebt krijg je via de website van ImmigrationNZ website waar je werk kan vinden zodra je in het land bent. Volgens mij is het relatief gemakkelijk om werk te vinden. Zelf ga ik opzoek naar een baantje als fruitplukker of iets dergelijk.

Zelf vlieg ik volgende week zondag naar Indonesie voor 6 weken om vervolgens naar Auckland te vliegen. Als jij tegen die tijd al iets hebt gevonden of een tip hebt… zou ik het graag horen van je!

Heel veel plezier iedergeval met je reis!

Groet Bart

Hoi!

Ik las net je berichtje… Begin 2015 doe ik een Z.O Azië reis, we einidigen ofwel in Thailand ofwel in Indonesië… Ik overweeg nu misschien ook om te gaan werken en rondtrekken in N.Z. Maar als je daar dan werkt op één of andere boerderij. Maar hoelang ben je aan dit werk verbonden?

Dat ligt maar net aan de afspraken die je zelf maakt. :slight_smile:

Hey,

Hoe is gegaan met het vinden van werk op een boerderij o.i.d.?

Graag hoor ik meer over je ervaringen!

Gr. Mirjam

Via Wereldwijzer app