http://buitenland.nieuws.nl/677588/ambassade_vs__terreurdreiging_in_bangkok
Dit stond net op nieuws.nl, is er hier iets van bekend bij jullie??
http://buitenland.nieuws.nl/677588/ambassade_vs__terreurdreiging_in_bangkok
Dit stond net op nieuws.nl, is er hier iets van bekend bij jullie??
Lekker bericht, overal in het nieuws idd, zelfs Bkk Post maakt er melding van :mad: Vermijd drukke, toeristische plekken… Waar kan je dan nog zijn in BKK, het is verdorie overal druk :mad: Word er niet goed van…
Volgens de minister van Defensie betreft het "twee terroristen die Thailand zijn binnengekomen en terroristische activiteiten plannen,maar ze hebben ze al in het vizier,en zouden kortelings worden gearesteerd.
Ach, de Amerikanen zeggen weer wat…
Klopt, maar men denkt dat ze ze vandaag al op kunnen pakken… Ook in Nederland lopen heus wel terroristen rond of mensen die iets slechts van plan zijn, waar niet ter wereld tegenwoordig. Ze hadden dit beter stil kunnen houden om zo geen onnodige paniek te zaaien…
Ben ik geheel met je eens dat ze dit beter stil hadden kunnen houden, vooral dat ze denken dat ze deze mensen vandaag of morgen al op kunnen pakken. Dit is echt weer bang makerij want zoals je al zegt overal ter wereld kunnen tegenwoordig aanslagen worden gepleegd door idioten.
Typisch Amerikaans Dave,alles opblazen en van een mug een olifant maken.
Echt ik heb schijt aan die Amerikaanse mentaliteit,Dave!mooi land maar de rest,bahhh(ze denken dat de hele wereld van hun is)
Dit lees ik net op Nu.nl
Ik vertrek aankomende zondag. Is dit echt iets om rekening mee te houden?
Er zullen dus waarschijnlijk minder Amerikanen die kant op gaan…
Ieder nadeel heeft zijn voordeel [/Cruyff]
Ik las dat de terrorist was opgepakt, maar later las ik weer dat het er 2 zijn?! Hmm tja ik wil daar eigenlijk eind januari wel zijn… Moet wel veilig zijn toch? Drukke plekken vermijden in Bangkok lijkt me echter onmogelijk.
Waar denk je dan rekening mee te kunnen houden…Go with the flow and enjoy your holliday :cheer:
Zodra het toerisme in gevaar komt zet de Thai(regering) alles op alles om iets de kop in te drukken of om te leiden…zie maar recentelijk met de flooding waar de toeristen komen hield men het droog waar de Thai woont/werkt stonden ze op sommige plekken tot over de nek in het water.
Naja rekening houden, dus het vermijden van die echte toeristische plaatsen. Ik zie al wel dat het waarschijnlijk allemaal wel mee zal vallen! Gaan doe ik sowieso haha!:cheer:
Kijk eerst wat er in eigen land gebeurt en wat de risico’s zijn , in europa gebeuren dagdagelijks zulke voovallen, als je bang bent hiervan ga dan niet naar de supermarkt in jouw buurt want je weet nooit :chin:!
weer een hoop ophef om niks .
goed weer voor de toerisme.
die toch al steeds minder komen
en zo is er elk jaar hier iets anders.
je word er moe van
Helemaal met je eens single.
K-Amerikanen weer ! Als er ergens ter wereld altijd kans is op een aanslag dan is het wel in Amerika, maar daar hoor je niks over, want tsja, dat schaadt de economie van de States…
:chin:Er was wel wat aan de hand als er wel wat was gebeurd en er was niet gewaarschuwd was het ook niet goed ik weet in deze ook niet het beste om te doen maar vaak maakt de media het weer erger dan dat het is .
Hoe reageren jullie op 't bericht, dat de een van de handlangers is gepakt met duidelijke info voor een daadwerkelijk terreurcomplot? Gezien de nieuwsberichten, was hij zich aardig aan het voorbereiden…
als je je overal druk moet maken heb je geen leven meer als het je tijd is dan is het zo
WTC wisten we niets en …
Ik wilde eigenlijk een beetje polsen hoe de reactie zou zijn, nu dat het bekend is dat deze terrorist een duidelijk plan had. Maar druk maken erom is idd niet nodig. In 't zuiden vallen dagelijks/wekelijks slachtoffers, dus men is eigenlijk continue in staat van oorlog